Skravletråd juli 2016

Helt enig :) Og på søndag skal vi hente vognen vår også :D Som jeg gleder meg :) Hatt en grei natt? Hva byr Juli på for dere?
Hvilken vogn?

Nja. Hun er begynt med å være våken en til to timer på natta så urolig natt for min del. Trøtt som fy:p

juli betyr bursdagsmåned for jenta mi. Faktisk tirsdag. Ellers er det vanlig. Jobbing og atter jobb :p

Hva har du lyst å gjøre?:)
Generelt kunne gå ut med junior uten at det blir skriking. Vogna fungerer overhodet ikke, så har kjøpt sjal for å prøve det. Hun er veldig avhengig av nærhet, og veldig sensitiv, så armen fungerer best, men er litt upraktisk :-)

God morgen:-). Her har vi sovet utrolig dårlig alle mann. Mini som ikke var i form igår våknet x antall ganger ila kvelden/natten og hylgråt. Ikke godt å si hva det var men trengte trøst og kos før han klarte å roe seg og sovne igjen. Ikke særlig matlyst idag heller så kun fått i han litt skorpe fra en skive

Hvilken vogn?

Nja. Hun er begynt med å være våken en til to timer på natta så urolig natt for min del. Trøtt som fy:p

juli betyr bursdagsmåned for jenta mi. Faktisk tirsdag. Ellers er det vanlig. Jobbing og atter jobb :p
Emmaljunga Edge duo (lounge green) men duo air understell ;) Wihhu

Uff det er ikke bra! Altså lys våken? Da blir det en har natt for deg :(

Ja pass på å lytte til kroppen din å da søta ❤️ Så du ikke blir overarbeidet ;)

(Du jobbet på kiwi? Hvordan funker det med den babypakken der? Om du vet det)

Dåp neste helg :-)

Så ålreit! Er så kos å stå på kjøkkenet sånn :-) Har den lille noen favoritter?
Alt i rute til dåpen da?

Foreløpig er ho mest glad i frukt og rene grønnsaksmoser. Gulrot er favorittgrønnsaken. Har prøvd å innføre torsk og det går ned, med litt rykning på nesa:P

Back
Topp