Bind

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Yup...ett tema om bind:p Noen som vet hvor en får fatt i Saba-bind? Flere år siden jeg har sett de og fant de ikke på Coop Megao_O Tenker til renselsen:p

Hva er saba-bind? :p jeg har bare kjøpt slike libresse goodnight til etter fødselen jeg.. :)

Hm... lurer på det samme. I verste fall blir det de største fra libresse night. Funka greit sist.
Sjekket coop obs? Sparkjøp?
Tar evt de tykkeste fra Tena jeg da kanskje.

Last edited:
Hm, har ikke sett de på mange år tror jeg. Jeg har pleid å kjøpe libresse sine lilla tykke nattbind, etter ett par dager holder de. På sykehuset får du sånne større innlegg som hvertfall er grei å ha første døgnet:)

Sist jeg fødte hadde jeg kjøpt inn libresse goodnight...det gjorde vondt og var ubehagelig å bruke. Ble mer sår der nede og jeg hadde såvidt sydd littegrann. Fikk tips om saba-bind. Det var MYE bedre! Så gi beskjed om noen finner ;)

Hva er saba-bind? :p jeg har bare kjøpt slike libresse goodnight til etter fødselen jeg.. :)
Tenkte også at Libresse goodnight holdt, men følger gjerne med om dere mener noe annet lurt :)

Er ikke tena mer for urinlekkasje? Noen til afterbirth! :)
Det kan godt være :o
Når jeg var innom på apoteket og spurte fikk jeg beskjed om at de hadde mange typer bind/bleier å velge mellom. Men fikk også beskjed om at det var ikke mange gravide som kjøpte disse ;) derfor lot jeg vær...

Det kan godt være :eek:
Når jeg var innom på apoteket og spurte fikk jeg beskjed om at de hadde mange typer bind/bleier å velge mellom. Men fikk også beskjed om at det var ikke mange gravide som kjøpte disse ;) derfor lot jeg vær...
Tihi. Frister ikke å spørre om det på apoteket ;) Nesten bare menn som jobber her i byen og tror likegodt jeg kan finne ut av det selv da :p

Kjøpte 2 forskjellige Tena varianter på apoteket sist pluss sånne sexy nettingtruser til å bruke sammen med dem :p Jeg er vant til, og ha langvarig kraftig renselse:( Jeg klarer ikke Saba får noya bare av, og ta i dem :o Husker ikke hvor jeg så dem sist da...

På sykehuset fikk jeg tena comfort sist.
ImageUploadedByBV Forum1467319179.737060.jpg
Dem likte jeg så godt at jeg kjøpte en pakke på apoteket til den første tiden. Brukte nok opp pakken før jeg gikk over til en mindre tena på størrelse med et stort bind en sånn type
ImageUploadedByBV Forum1467319310.112750.jpg
Så vanlig bind etter det.

Man kan handle på flere apotek på nett og få i posten hvis man synes det er flaut!

På sykehuset fikk jeg tena comfort sist.
Vis vedlegget 185102
Dem likte jeg så godt at jeg kjøpte en pakke på apoteket til den første tiden. Brukte nok opp pakken før jeg gikk over til en mindre tena på størrelse med et stort bind en sånn type
Vis vedlegget 185103
Så vanlig bind etter det.

Man kan handle på flere apotek på nett og få i posten hvis man synes det er flaut!
Det finnes mange typer Comfort. Var det Normal, Super, Extra, Maxi eller Plus? (Leser på Apotek1 på nett;) )

Hm...om der er noen som kommer på noen myke som kan brukes så hyl ut! Tanken på gnissende libresse bind etter fødsel og eventuell sying er IKKE fristende:p

Jeg syntes de var supergode sist. De var så store at jeg ikke merket at jeg hadde dem på ;) Er jo bare første tiden da det fosser ut og man ikke har lyst til å sitte på sofaen fordi man er redd at det lekker. Når det ble litt mindre gikk jeg over til de mindre.

Jeg syntes de var supergode sist. De var så store at jeg ikke merket at jeg hadde dem på ;) Er jo bare første tiden da det fosser ut og man ikke har lyst til å sitte på sofaen fordi man er redd at det lekker. Når det ble litt mindre gikk jeg over til de mindre.
Kan man ha de i vanlige truser, eller kjøper du nettingtruser også? :) Eller "stjeler" noen ekstra på sykehuset før du drar hjem? :p

Kan man ha de i vanlige truser, eller kjøper du nettingtruser også? :) Eller "stjeler" noen ekstra på sykehuset før du drar hjem? :p

Jeg stjal nettingtruser! Var så heldig at en tidligere kollega jobbet der og hun fixet helt nye til meg ;) men det går at kjøpe 5 pakk på apoteket for under 100-lappen. Er jo ikke stor sjanse for at man får nye der..

Back
Topp