Vi skal først til svigermor. Vi skal ligge der. Så blir det en dagstur til mormor der hele slekten til mamma skal samles. Er en gjeng fra america som har kommet også.Hva skal dere i helgen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal først til svigermor. Vi skal ligge der. Så blir det en dagstur til mormor der hele slekten til mamma skal samles. Er en gjeng fra america som har kommet også.Hva skal dere i helgen??
Legoland, Lalandia ++++Hva skal dere i helgen??
Km 23 er planennår pleier du å legge deg da ?
Jeg skal jobbe i bryllupdu da ?
Det er sånn det bruker væreJeg synes det er koselig, men mannen synes det er slitsomt![]()
Hehe. Egentlig jeg ogDet var fin logikk. Da burde jeg begynne å holde meg unna sjokolade![]()
Ja det vet jegKlokken er over 22![]()
Du ogsåGod natt. Sov godt![]()
Jobb og bursdag. Enn du?Hva skal dere i helgen??
Er ikke helt sikker på hva du mener med "holder ut", det er fryktelig enkeltDu er flink som holder ut på lavkarbo![]()
Bare til søndag, for mannen skal på jobb igjen på mandagBlir dere borte lenge?
Det blir nok koseligVi skal først til svigermor. Vi skal ligge der. Så blir det en dagstur til mormor der hele slekten til mamma skal samles. Er en gjeng fra america som har kommet også.
Som i potetgull?Høres fornuftig ut å ikke kjøpejeg elsker chips xD
Kos dereLegoland, Lalandia ++++
Legoland, Lalandia ++++
Å det hørtes gøy utKm 23 er planen
Å jamuligens bjørneparken
For noen kanskjeEr ikke helt sikker på hva du mener med "holder ut", det er fryktelig enkelt
Takk takkDu også![]()
Og det er ikke å betegne som tidlig.Ja det vet jeg
OK ,blir skikkelig familie helgBare til søndag, for mannen skal på jobb igjen på mandag
Sikkert ikke fir degOg det er ikke å betegne som tidlig.
Jepp. Han liker ikke store sosiale sammenkomster. Men så har han litt mer lyst å slappe av siden han jobber mye for tidenDet er sånn det bruker være![]()