Kanskje? Ellers så er hun på jobb og kommer på senere - men det kan være nok tid til at du haler innpå, detKansje hun er på ferie? Håpe håpe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje? Ellers så er hun på jobb og kommer på senere - men det kan være nok tid til at du haler innpå, detKansje hun er på ferie? Håpe håpe![]()
Vi har spesielt satt inn sensur i bilen - der flyr det myeHihi ja den er fin den![]()
![]()
Oj ja det er jo å ett alternativKanskje? Ellers så er hun på jobb og kommer på senere - men det kan være nok tid til at du haler innpå, det![]()
Haha må ta meg i det selv å der.. Er flink med å si : for ein noldus! HahaVi har spesielt satt inn sensur i bilen - der flyr det mye![]()
Å nei å nei! 50 vekke fra ho musemor :O hive in med litt prating nå!
Neste update jeg tar blir 20.45 - kan bli veldig spennede å se hvordan det ligger an da! Heier masse masse på dereVeldig spent på neste update nå![]()
JaNeste update jeg tar blir 20.45 - kan bli veldig spennede å se hvordan det ligger an da! Heier masse masse på dere![]()
hihi vi tar gullet!Jajeg håper på gull
![]()
dette må vi klare
![]()
![]()
Jeg håper vi begge to har dettror nå ivhertfall du har rykket opp rosa, du har jo vært i full fyr i dag!
ja, kan jo hende de har pøst på de ogsåJeg håper vi begge to har detmen spørs hva de andre har
![]()
ja, kan jo hende de har pøst på de også
Vår jo ikke så stor forskjell sist oppdatering, så mulig det går selv om musemor har vært innom. Oppdatering om ca en time, blir spennende!!Jeg håper vi begge to har detmen spørs hva de andre har
![]()
Håper de alle er på ferieja, kan jo hende de har pøst på de også
Det blir kanon spennendeVår jo ikke så stor forskjell sist oppdatering, så mulig det går selv om musemor har vært innom. Oppdatering om ca en time, blir spennende!!
Absolutt - tenkt på det hele siste uken! Er så spennende!!Det blir kanon spennende![]()
![]()
JaAbsolutt - tenkt på det hele siste uken! Er så spennende!!
gleder meg ! spent på om jeg kan slappe av eller må sette inn siste kruttVår jo ikke så stor forskjell sist oppdatering, så mulig det går selv om musemor har vært innom. Oppdatering om ca en time, blir spennende!!
Tror det er greit å bare kjøre på littgleder meg ! spent på om jeg kan slappe av eller må sette inn siste krutt![]()
Men du ledet jo med ganske mange ved sist måling ågleder meg ! spent på om jeg kan slappe av eller må sette inn siste krutt![]()