Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Har sydd en mei tai i dag. Måtte hente sykt barn i bhg, så fikk brukt dagen. Første gang jeg har sydd noe slikt, veldig fornøyd![]()
Klart det. Skal finne oppskrift så fort jeg kommer hjemHvilken oppskrift har du brukt? Om du vil dele![]()
http://bare-prat.blogspot.no/2008/10/meitai-oppskrift-sy-selv.html
Denne oppskriften har jeg brukt. Forskjellen er at jeg har sydd inn platevatt i belte nede også.
Har brukt kraftig lin/viscose fra stoff og stil, pynten er fra ett bomullstoff.
Måtte Google hva sengeslange var, for det hadde jeg aldri hørt omEr det noen som har en oppskrift eller fremgangsmåte på en sengeslange?
Kunne tenkt meg å prøvd å lage en, synes de ser så fine ut! + de kan jo brukes myyye lengre enn babynest, fin å ha til leking etterhvert også![]()
Nydelig teppeVis vedlegget 183949
Vognteppe ferdig!
Ja! Det er detNydelig teppeer det oppskrift fra klompelompe?
Ble fristet til å strikke flere tepper, men har igrunn strikka noen nåJa! Det er det![]()
Får aldri for mange tepper. Storebror hadde 4 hjemmestrikka tepperBle fristet til å strikke flere tepper, men har igrunn strikka noen nå![]()
Jeg har planlagt minst 3 tepper til nå, men i dag fant jeg enda et jeg hadde lyst på, så spørs om det ikke blir 4Ble fristet til å strikke flere tepper, men har igrunn strikka noen nå![]()