Utstyrstråd!

e1fa256558d51799e065e95cac0c4460
Wow, den va vakker! :D
 
Har bestilt meg disse to, skal testes ut for å ha i bryllup i sommer! :D
https://m.zalando.no/mama-licious-mlyolanda-sommerkjole-peacock-blue-m6429f072-l11.html

Den her har jeg slitet med å få bestilt, da de er tom for størrelser HELE TIDEN. Men så i kveld klarte jeg å bestille den 10 sekunder etter at mailen kom om at den va på lager igjen :D :D
https://m.zalando.no/mama-licious-m...e-m6429f06u-j11.html?wmc=CRM47_CTM_NO_TM3_003..
Linken funka ikke så legger ved bilde :)
Er en mammakjole med mulighet for å amme (tenker jeg kan ha den i dåpen og!)
ImageUploadedByBV Forum1466979664.415197.jpg
 
Har bestilt meg disse to, skal testes ut for å ha i bryllup i sommer! :D
https://m.zalando.no/mama-licious-mlyolanda-sommerkjole-peacock-blue-m6429f072-l11.html

Den her nedanfor har jeg slitet med å få bestilt, da de er tom for størrelser HELE TIDEN. Men så i kveld klarte jeg å bestille den 10 sekunder etter at mailen kom om at den va på lager igjen :D :D
https://m.zalando.no/mama-licious-m...e-m6429f06u-j11.html?wmc=CRM47_CTM_NO_TM3_003..
Kjempefine begge to :D du får legge ut bilde når du får de :)
 
Har vært ute og handlet til meg og lillegutt i dag :)
- Bbhugme
- Babyteppe
- Bamse
- Ullsokker
- 3 pyjamaser
- Sengekant
Vis vedlegget 185044

Jeg må bare spørre, bråker den bbhugme mye? :D Har brukt ammeputen en del om natten no, men den bråker sann at jeg blir irritert hver gang jeg beveger på meg.. ;) Mye fint du har shoppet :)
 
Jeg må bare spørre, bråker den bbhugme mye? :D Har brukt ammeputen en del om natten no, men den bråker sann at jeg blir irritert hver gang jeg beveger på meg.. ;) Mye fint du har shoppet :)

Jeg har aldri tenkt på at den bråker ihvertfall :)
 
Har vært ute og handlet til meg og lillegutt i dag :)
- Bbhugme
- Babyteppe
- Bamse
- Ullsokker
- 3 pyjamaser
- Sengekant
Vis vedlegget 185044

Hei!

Jeg vil bare anbefale at du ikke bruker sengekant, da det gir økt risiko for krybbedød.
Babyen bør helst ikke ha noe annet enn dyne/teppe i sengen sin.

Mener det ikke som kritikk eller som "mammapoliti," bare velmente råd. <3
 
Jeg må bare spørre, bråker den bbhugme mye? :D Har brukt ammeputen en del om natten no, men den bråker sann at jeg blir irritert hver gang jeg beveger på meg.. ;) Mye fint du har shoppet :)
Har ikke merket noe til at den lager noe lyd :) Jeg kjøpte den på babyshop. Du kan jo gå inn der og kjenne litt på den og se på den før du eventuelt kjøper den :)
 
Hei!

Jeg vil bare anbefale at du ikke bruker sengekant, da det gir økt risiko for krybbedød.
Babyen bør helst ikke ha noe annet enn dyne/teppe i sengen sin.

Mener det ikke som kritikk eller som "mammapoliti," bare velmente råd. <3
Tar det absolutt ikke som kritikk! Setter pris på alle gode råd jeg kan få :) Ikke bare bare å bli mamma for første gang. Mye man skal lære og sette seg inn i. Tusen takk :)
 
Tar det absolutt ikke som kritikk! Setter pris på alle gode råd jeg kan få :) Ikke bare bare å bli mamma for første gang. Mye man skal lære og sette seg inn i. Tusen takk :)

Det er så forfriskende å lese når noen som reagerer som deg! :)

Det ER mye å sette seg inn i, og det er jammen ikke lett å skulle navigere i jungelen av utstyr og anbefalinger.

Du kommer nok til å bli en super mamma! ;)
 
Jeg må bare få tipse om den er sitteputen jeg kjøpte en dag forleden :) Den er av memory-skum og er enten til for å sitte på eller ha bak ryggen, og den har vært gull å ha i bilen når en kjøre så mye bil som meg. Jeg hadde også den i sofaen i går og det var helt super at endelig klare å sitte i våres myke sofa! :D
Fant den på Jysk, i en "fynd-kurv", for bare 75kr! :D
 
Jeg må bare få tipse om den er sitteputen jeg kjøpte en dag forleden :) Den er av memory-skum og er enten til for å sitte på eller ha bak ryggen, og den har vært gull å ha i bilen når en kjøre så mye bil som meg. Jeg hadde også den i sofaen i går og det var helt super at endelig klare å sitte i våres myke sofa! :D
Fant den på Jysk, i en "fynd-kurv", for bare 75kr! :D
Skulle jo ha med bilde og :p
ImageUploadedByBV Forum1467470274.572594.jpg
 
Back
Topp