Juni - skravletråden

Hvis eg regner termin som at eg er 5 uker på vei så er termin 28.februar min sønn er født 25. Februar. Men tror jeg er lengre på vei men tenker det å sette den termin å heller bli flyttet fremover. Sist fødte jeg i uke 39. Men ikke sikkert jeg gjør det neste gang. Håpe dere ikke får samme dato i hus da :) kjekt med egen dag :)
Ja, det er kjekt med egen dag! :)

Ho sovna av seg selv, men vært oppe flere ganger i natt og gitt ho smokken. Har du hatt en bra natt?
Bedre det enn at hun bare er våken men ødelegger jo natta 6 del.

Har hatt en helt grei natt, skulle gjerne sovet mer :p

Tenk deg følgende situasjon:
Klokken er litt over 9 når mini på 15 måneder vekker deg.
Deilig å få sovet lenge for en gangs skyld.
Sitter og koser litt med han på fanget og eldste kommer ned og blir med.
Hører noe oppe fra og sier at der våknet frøkna hvorav eldste sier hun ikke er i sengen sin.
Setter fra meg mini og løper opp, og borte er hun....
Jeg fikk panikk..

(Fant henne forresten hos en nabo)
Huff hadde nok fått panikk og jentungen hadde fått husarrest!!! Har hun sagt noe til hvorfor hun ikke ventet til dere våknet eller vekte dere for å spørre?

Huff hadde nok fått panikk og jentungen hadde fått husarrest!!! Har hun sagt noe til hvorfor hun ikke ventet til dere våknet eller vekte dere for å spørre?
Hun er fremdeles hos naboen.
Lar henne være der litt til slik at vi får pakket i fred.
Fult mulig hun har ropt ned trappen og sagt hun går til XXX uten at vi hørte det.
Tar en alvorsprat med henne senere

Tenk deg følgende situasjon:
Klokken er litt over 9 når mini på 15 måneder vekker deg.
Deilig å få sovet lenge for en gangs skyld.
Sitter og koser litt med han på fanget og eldste kommer ned og blir med.
Hører noe oppe fra og sier at der våknet frøkna hvorav eldste sier hun ikke er i sengen sin.
Setter fra meg mini og løper opp, og borte er hun....
Jeg fikk panikk..

(Fant henne forresten hos en nabo)
Oj da hadde jeg også fått panikk

Back
Topp