Da blir det vel dere som flytter først daHaha heller at vi flyttervi leier jo kjellerleiligheten dems
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det vel dere som flytter først daHaha heller at vi flyttervi leier jo kjellerleiligheten dems
![]()
Det er du jagguJa, jeg skjønner jeg er heldig![]()
Så moro daBle filmet![]()
Nja liker ikke detSå moro da![]()
Det er det.
Vært hjemme fra barnehagen hele uken.
Ikke santtrist når det blir sånn!
Men det viktigste er jo at hun blir frisk![]()
Ja i allefall på kveldenDeilig med litt alenetid![]()
Ja! Så og oppleve et system som faktisk var verre er sjokkerende!!!Herlighet for et tungt system!
Dere har jo holdt på med papirer og søknader i flere år?!
Tja man må høre etter om noen skriker daDet er kanskje det, jeg slapper mer av med dem rundt min familie. Det var dog ikke det at han ikke stolte på min familie, men at han ikke stolte på ungene... Vel, det gjorde ikke jeg heller, men jeg slappet mer av
Mer overrasket over hvor mange som besvimer på slike tingGud så mye folk hyler på sånne ting
Den første som besvimte og ble frakter ut på båre ,ble fraktet ut ti min før alt startet
Det er braHatt en fin dag vi![]()
Tja man må høre etter om noen skriker da![]()
Å det er kjedelig! Ble de veldig våte?Og plutselig bøtta regnet ned, og klærne hang ute til tørk ...
Usj den er kjipOg plutselig bøtta regnet ned, og klærne hang ute til tørk ...
Jeg er ikke overrasket over hylingen men synes noen tar helt SV likevelMer overrasket over hvor mange som besvimer på slike ting![]()
Du gjør deg jo godt på TV vil jeg troNja liker ikke det![]()
Godt det daJada, høre etter på man jo. Men jeg hadde lavere skuldre mens jeg ventet![]()