Juni - skravletråden

Hihi.. derfor er jeg glad for at vi har ett hus helt for oss selv.. :)
Heldig :D er så dritt å leie :p vi hører de sykt godt.
Idag har vi vært vitne til tenåringskrangel, diskusjoner rundt middagen, de hadde besøk av noen som måtte diskutere det bunad temaet som har vært så omtalt i avisa.
Heldigvis reiser de på ferie i starten av juli :D *teller ned*

Heldig :D er så dritt å leie :p vi hører de sykt godt.
Idag har vi vært vitne til tenåringskrangel, diskusjoner rundt middagen, de hadde besøk av noen som måtte diskutere det bunad temaet som har vært så omtalt i avisa.
Heldigvis reiser de på ferie i starten av juli :D *teller ned*
Ha ha sånne diskusjoner hadde jeg også på den alderen

Haha ja og jeg nå har sittet unødvendig lenge for å hjelpe en vi kjenner med å få visum til England! Det er IKKE lett!!! Verre enn Norge om mulig!
Og mannen fikk streng beskjed om at han ikke får reise noe sted utenfor schengen eller egypt før han eventuelt har svensk pass for unødvendig mye arbeid for noen få dager :p og enda må man vil Stockholm osv :o
Herlighet for et tungt system!:rolleyes:
Dere har jo holdt på med papirer og søknader i flere år?!

Her også:p mange Elsa og Anna;)
Snuppa er flink til å ta med rapunzel, tornerose, askepott, snøhvit, jasmin, Tiana og Ariel!!! Altså hun kan være hvem som helst noen timer :p

Begynner å bli lei de vi leier hos, eller barna dems. Tenåringsjenter som alltid skal krangle, skrike, trampe i gulvet eller velte stoler.

Gleder meg til de skal på ferie :D da blir det stille.
Huff håper de tar en lang sommerferie!

Godt det da :)
Og ikke lett når man ikke helt tør å slippe taket på barna ;) merker at det derimot er mye lettere for meg å la snuppa gjøre som hun vil med min familie som jeg kjenner alle da ;)
Hans familie stoler jeg ikke på i store folkemengder da!

Det er kanskje det, jeg slapper mer av med dem rundt min familie. Det var dog ikke det at han ikke stolte på min familie, men at han ikke stolte på ungene... Vel, det gjorde ikke jeg heller, men jeg slappet mer av

Back
Topp