Juni - skravletråden

Det er norske jeg også har. Tenkte å spise i går men var så mett etter middagen, men nå må jeg spise de før de blir dårlig :)

Det er et poeng, og derfor jeg også skal spise. I tilfelle de er dårlige i morgen, men jeg satser egentlig på at de holder seg. Men skal ha kveldsmat.

Nei, vi bor 20 minutter unna, men inntl nå er det bare pappa som har fått lov å komme på besøk, hun har lagt på isolat.

Jeg har hatt meg en lenger prat med pappa i kveld, og trolig kan jeg og min bror besøke henne i morgen, men uten ungene, selvsagt.

Hun har vært gjennom flere undersøkelser i dag og får medisiner både mot betennelse og som smertelindring, og det er visst gode forhåpninger om at dette kan løses med tid og medisin, at man skal slippe operasjon. Det er jo i det minste bra da. (For det er i så fall snakk om en stor operasjon. Mistenker muligens stomi kunne vært aktuelt da i verste fall) Vi må bare vente og se hva de finner ut av, tror jeg.

Håper det går bra med din mor.
God bedring . <3

Tja, de virker i grunn ganske likegyldige:p
Ikke så rart med såpass sære folk, kanskje?

Mine ELSKER når bestemor (eller besten, men det skjer ikke like ofte) er her. Men de har jo en bestemor som fungerer, som voksen, som mamma, som besøkende og som bestemor

Håper det går bra med din mor.
God bedring . <3

Takk for det, det er vondt å oppleve at ens foreldre er.... ja, menneskelige.... dødelige. (Ikke at hun står i fare for å dø nå, men du skjlnner poenget. Alvorlig, akutt sykdom gir en et blikk på at foreldre er.... folk. ting skjer med folk)

Nei, vi bor 20 minutter unna, men inntl nå er det bare pappa som har fått lov å komme på besøk, hun har lagt på isolat.

Jeg har hatt meg en lenger prat med pappa i kveld, og trolig kan jeg og min bror besøke henne i morgen, men uten ungene, selvsagt.

Hun har vært gjennom flere undersøkelser i dag og får medisiner både mot betennelse og som smertelindring, og det er visst gode forhåpninger om at dette kan løses med tid og medisin, at man skal slippe operasjon. Det er jo i det minste bra da. (For det er i så fall snakk om en stor operasjon. Mistenker muligens stomi kunne vært aktuelt da i verste fall) Vi må bare vente og se hva de finner ut av, tror jeg.
Håper dere får til å besøke henne i morgen:)
Ingen hyggelig start på sommeren:( men hun er vel i de beste hender.

Var litt vanskelig å unngå.

Vi gikk i bursdagen, det er ikke så langt unna, så jeg og hun gikk hjem når hun begynte å bli trøtt, så ble mannen igjen med de to eldste (Jeg ELSKER mannen min. Han liker egentlig ikke så godt sånne settinger, mye folk. Det ER mye folk i bursdager i min familie, og særdeles idenne delen av den siden hun giftet seg med en som OGSÅ har store selskaper når det er bursdag i hans familie, om enn av ulike årsaker er altså begge sider godt representert. I min familie fordi det var selvsagt at jeg med mann og tre barn skulle komme i bursdagen til min kusines sønn. Om ikke mamma var på sykehuset og pappa der sammen med henne hadde de vært like selvskrevne, et par andre av mine tanter var der. I hans familie fordi han i tillegg til helsøsken har halv og setsøsken på begge sider. Sånt blir det folk av. Snille mannen tilbød seg å være igjen der litt lenger med de eldste når jeg sa at yngste måtte hjem)

Men ti minutter i vogna.... når man er trøtt..... det gikk halvveis det så sov hun.
Så bra mannen din tilbydde seg å være der lengre når det blir såpass mange folk også :)
Mannen her er nærmest umulig å få med på slike ting noen ganger pga veien.

Og er ofte uunngåelig

Håper dere får til å besøke henne i morgen:)
Ingen hyggelig start på sommeren:( men hun er vel i de beste hender.

Ingen hyggelig start på sommeren nei.

De skulle dra på ferie om ei uke. De skulle på konsert 30. juni og ta løs med campingvogna etter at pappa kom fra jobb 1. juli. (Min mor er av andre årsaker ufør)

Hun ligger på sykehus med intravenøs antibiotika og får morfin mot smerter. Det blir ikke den sommeren det skulle bli.

Takk for det, det er vondt å oppleve at ens foreldre er.... ja, menneskelige.... dødelige. (Ikke at hun står i fare for å dø nå, men du skjlnner poenget. Alvorlig, akutt sykdom gir en et blikk på at foreldre er.... folk. ting skjer med folk)

Ja forstår hva du mener.
Håper hun blir helt frisk og kommer seg raskt.

Du skal besøke henne i morgen?

Ikke så rart med såpass sære folk, kanskje?

Mine ELSKER når bestemor (eller besten, men det skjer ikke like ofte) er her. Men de har jo en bestemor som fungerer, som voksen, som mamma, som besøkende og som bestemor
Nettopp;)
De ELSKER når min mamma dukker opp! Slenger seg om halsen på henne;)
Det har jeg ikke sett dem gjøre noensinne med svigers...

Så bra mannen din tilbydde seg å være der lengre når det blir såpass mange folk også :)
Mannen her er nærmest umulig å få med på slike ting noen ganger pga veien.

Og er ofte uunngåelig

Min har akseptert at det er sånn, mot at jeg har akseptert at HAN ikke feirer bursdagen sin slik. Vi har nå de senere år tonet ned så vi ikke faktisk feirer MIN sånn heller, bare UNGENE. (Jadda, og jeg fikk en unge første juledag...) Hans bursdag feires, og nå også min, bare med foreldre og søsken. I praksis ofte bare mine foreldre og søsken siden hans bor en dagsreise unna. I år skulle mine foreldre på konsert på hans bursdag, så bare min bror med familie. Vel, mamma skal sikkert ikke på konsert, men hun skal sikkert ikke i bursdag heller)

Og så tror jeg han takler det bedre nå som ungene er større. Eldste forsvant på loftet med guttene og mellomste lekte med søskenbarnet på kjøkkenet og han kunne faktisk trekke seg ut i hagen hvor det dannet seg en herre-avdelingog drikke en kopp kaffi i fred. Ikke så ikke det. Noe annet når ungene var yngre og man måtte gjete dem... (dvs, JEG slapp taket mye tidlgiere enn ham, så han stresset et par år der...)

Nettopp;)
De ELSKER når min mamma dukker opp! Slenger seg om halsen på henne;)
Det har jeg ikke sett dem gjøre noensinne med svigers...

Mine brøt ut i jubel og applaus rund spisebordet da vi fortalte dem at bestemor kom til oss på juleferie...

Ja forstår hva du mener.
Håper hun blir helt frisk og kommer seg raskt.

Du skal besøke henne i morgen?

Avventer melding fra pappa utpå formiddagen når han har undersøkt hvordan det står til med henne, men om hun er grei nok så blir det en kort visitt i morgen ja. Bare meg, mannen passer ungene.

Aldri en hyggelig følelse:(

Det er et poeng, og derfor jeg også skal spise. I tilfelle de er dårlige i morgen, men jeg satser egentlig på at de holder seg. Men skal ha kveldsmat.
Blir med vaniljesaus i kveld.. så tror jeg at jeg skal røre restene til syltetøy og lage vaffel til frokost i morgen ;)

Back
Topp