Det kommer helt automatiskFlink du er som hjelper til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer helt automatiskFlink du er som hjelper til![]()
her fungerte ingenting... svigermor var i stuen.. sikkert derfor...Uffhater de kveldene
![]()
Søvn er viktig.Ikke lett det, husker hvor verdifull søvn var!
Slitsomt. Håper du får orden på det.tastaturet har tatt kvelden. trykker k så blir det kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
andre ting hopper opp og ned. heldigvis et mini tastatur som er eksternt.. må få backup .
må kanskje få kjøpe nytt..
ja er kjipt...Husker den
Var alltid oppe minst tre ganger hver natt i hele svangerskapet![]()
huff. her tok det ca 2 t å legge førte gangSamme her. Skulle ta på henne dynen da jeg la meg og greide selvfølgelig å vekke henne.. styret i 2t før hun sovnet igjen :/
Hehe nei, hadde kommet løs når du skrevMå ikke sitte der
takk.håper eg og men samboer kleste om problemet.. mpå gjerne kjøpe nySlitsomt. Håper du får orden på det.
Lett å bli distrahert av BVHehe, jeg bruker litt tid jeg ogsåfor at jeg distrahere av bv
![]()
Dumt.dyrt. (men kjekt med ny?)takk.håper eg og men samboer kleste om problemet.. mpå gjerne kjøpe ny
Veldig lettLett å bli distrahert av BV![]()
Forstår veldig godt den der. Har du mye igjen å rydde nå da?Ja. Er bare irriterende at han kommer hjem og bare pakker og drar mens jeg sitter igjen med all rotet og må rydde og vaske.
Noe spennende skravling i kveld da? Hvordan ser kvelden din ut?Veldig lett
Kanskje prøve å fabrikkresette den?tastaturet har tatt kvelden. trykker k så blir det kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
andre ting hopper opp og ned. heldigvis et mini tastatur som er eksternt.. må få backup .
må kanskje få kjøpe nytt..
Hørtes hun i stuen eller?her fungerte ingenting... svigermor var i stuen.. sikkert derfor...
Ferdig med det mesteForstår veldig godt den der. Har du mye igjen å rydde nå da?
Absolutt veldig lettLett å bli distrahert av BV![]()
Jeg har ikke oppfatningen av at det skravles så mye?Noe spennende skravling i kveld da? Hvordan ser kvelden din ut?![]()
Det er bra. Da kan du snart slappe avFerdig med det meste![]()
Oj, travelt for deg det da!Ja. Flaskene er på tørk nå. Vannet til termosen under kok. Klesvasken er satt på ny runde. Lekene pakka bort. Har støvsuga tidligere. Men må vaske gulvene Men utsetter nok den til imorgen.
Badet skulle vært vasket. Det er mannens oppgave. Eneste oppgave han har. Er det gjort på lenge? Nope... Går over det verste når jeg må, men masa lenge ig han "glemmer" det