Vi hadde rester av chili con carne så ikke veldig spennende herHva har dere til middag i dag?
Jeg lager tikka masala![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde rester av chili con carne så ikke veldig spennende herHva har dere til middag i dag?
Jeg lager tikka masala![]()
Så glad jeg har en mann som fungerer. Han hjelper meg ikke med husarbeidet. Han tar det ansvar som hører til å være en voksen.Jeg har innsett at min kan ikke ha egne ansvarsområder, men han kan hjelpe meg når det trengs. Forstår du blir frustrert. Slapp av litt nå![]()
Huff kanskje lurt å få tatt seg en tur til fysio eller noe sånt for å se om det kan hjelpeÆsj, kjennes ut som om jeg skulle være gravid igjen slik som bekkenet styrer. Alt gjør vondt, og det å gå ut med toåringen og lillebror i vogna alene kan man bare glemme.. "/
Hehe i bhg er de en fin gjeng prinsesserÅ Joda,så absolutt at hun gjør![]()
Skulle ønske jeg kunne det ikveldlitt her og men byttet plass med pappaen![]()
Så bra! Men hva gjør du her inne?Tusen takk snuppa, ser lovende ut sålangt![]()
ja kanskjeDet koster littmen verdt det
Spent på hva ukesindikatoren siernår tar du den?
Kos dere med en kveld på hotell. Og spis noe godt på frokosten fra meg også... er litt missunlig kjenner jegPå vei inn til trondheim. 20 grader og lettskyet. Krysser det jeg kan for at det holder seg og at det ikke kommer vind. Denne ene kvelden liksom![]()
Send over litt finværDa har vi vært å kjørt båt og grillet med svigermor og en hel gjeng.. veldig koseligmå prøve å nyte finværet når vi har det. hva gjør dere?
Kos derePå vei til vglista![]()
Jeg også...Kos dere med en kveld på hotell. Og spis noe godt på frokosten fra meg også... er litt missunlig kjenner jeg![]()
Funker det bare ikke?nettbrettet mitt har klikket fulstendig ;( snufs.
huff. i går hadde eg en hysterisk ungee sikkert i 2 t..Skulle ønske jeg kunne det ikveldmåtte fysisk henge neddi senga i over en time
Husker denja kanskje
imorgen om jeg ikke er våken flere ganger for do.. i går fikk eg sjokk. dobesøk 2 ganger samme natt..
Samme her. Skulle ta på henne dynen da jeg la meg og greide selvfølgelig å vekke henne.. styret i 2t før hun sovnet igjen :/Ja men småen sov inne i sengen vår![]()
Ikke lett det, husker hvor verdifull søvn var!Når man triller baby hjem fra bursdag for å legge.... Og baby sovner i vogna.... Frister å la henne ligge litt.... Men bør få ny bleie. Like godt å vekke. Så får jeg lagt. Og kanskje skravle etterpå. Faller truende fort nedover listen!!!
Uffhuff. i går hadde eg en hysterisk ungee sikkert i 2 t..
Det er det så absolutt!Koselig med langhelg da![]()
tastaturet har tatt kvelden. trykker k så blir det kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.Funker det bare ikke?