Juni - skravletråden

Nja, kunne tenkt meg sykkelvogna :p hehe men må vel greie meg med å håpe på kofferten :D
Den er fin den også :) hadde vært morro og vinne vogna ja... men med min vinnerflax så har de andre 1 sjanse eksta til å vinne... blir topp 9 da. :) har vunnet 1 gang... så kan vel ikke klage heller ;) vi har 1 sykkelvogn, men tenkt om vi vant så kan vi gi bort den gamle til noen vi kjenner som har ei singelvogn og trenger dobbel

Den er fin den også :) hadde vært morro og vinne vogna ja... men med min vinnerflax så har de andre 1 sjanse eksta til å vinne... blir topp 9 da. :) har vunnet 1 gang... så kan vel ikke klage heller ;) vi har 1 sykkelvogn, men tenkt om vi vant så kan vi gi bort den gamle til noen vi kjenner som har ei singelvogn og trenger dobbel
Ja, da står jeg og du i samme båt! Vinnersjansene er lik null!!! :p Burde kanskje hatt minstemann sitt navn som nick.... han vinner støtt og stadig på alle mulige lotteri :p

De kan vell kanskje det :p men for meg gjør det ikke noe å være i uvisshet i en liten periode :p
Skjønner. Sålenge du tar vitaminer og folat og holder deg unna det du skal, så er det jo bare å ta kontakt med legen etterhvert. Men en gang må du jo dit å finne ut hvor langt du er på vei :p

Back
Topp