Litt deiligBorte bra men hjemme best. Ho sovna tvert jeg la ho til brystet. Savna mammaen sin <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt deiligBorte bra men hjemme best. Ho sovna tvert jeg la ho til brystet. Savna mammaen sin <3
Ja, det syns jegDet tror jeg på... hvis vi skal dit må jeg lure han til å bli over![]()
Ja, var en del utplukket sist jeg tittetJEG TROR JEG tok den siste av den damen de hadde mye annet fint også
![]()
Skulle bare se daHa ha du altsp
Hva er spesielt med den?På jakt etter paw Control sparkesykkel, men utsolgt alle steder jo:/
Alltid deilig med hotell daDet skjønner jeg godt![]()
Kjekt og bli ferdig da. Hvilket skjørt strikker du?Ønsker å ferdig med et skjørt til snuppa før fødselen
Ikke strikket før nå
Må ta en titt på lista jeg også.Det er det.![]()
Hvorfor ikke det?Så satt jeg her, sulten som en skrubb, men vil ikke gå på kjøkkenet etter mat.
Det blir nok det ja, i ferien blir det mye offlineKanskje vente til over ferien![]()
Samme her ogsåDet blir nok det ja, i ferien blir det mye offline![]()
Hadde vært supert med en kjærestehelg... men mini stakkar liker bare mamma for tiden. Tåler ikke sitte til pappa å se meg i nabostolen.. da blir det hylJa, det syns jeg![]()
Vet vel du alt omDet blir man altså![]()
Det blir du vel ikke spesielt mett avSå satt jeg her, sulten som en skrubb, men vil ikke gå på kjøkkenet etter mat.
Nja, kunne tenkt meg sykkelvognaDet er jo en grei sum.. har du sett deg ut noen premier?
Vet ikke hva jeg har lyst på .. Hinter til samboer om at han skal lage noe til meg. Men han spiller bare dataspill.Hvorfor ikke det?
300 totalt for juniHva var målet i kveld?
Begynner å finne ut det. *rumler-høyt-i-magen*Det blir du vel ikke spesielt mett av![]()
Håper han lager noe til deg da. Er ikke han sulten også da?Vet ikke hva jeg har lyst på .. Hinter til samboer om at han skal lage noe til meg. Men han spiller bare dataspill.