Janetz
Elsker forumet
Fornuftig å logge av noen gangerSamme her også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornuftig å logge av noen gangerSamme her også![]()
Den er fin den ogsåNja, kunne tenkt meg sykkelvognahehe men må vel greie meg med å håpe på kofferten
![]()
Jeg laga to brødskiver med smør, restene av dagenns middagssalat oppå, og kjøttpålegg med agurk oppå der igjenBegynner å finne ut det. *rumler-høyt-i-magen*
Han spiste biff til middag, da er han mett i evigheterHåper han lager noe til deg da. Er ikke han sulten også da?
De er fantastiskehehe nei. de søstrene.
Det stemmer detKlokken er jo snart 23
Det hørtes godt ut. Tror det blir brødskive med smelta ost. Ikke så sunt menJeg laga to brødskiver med smør, restene av dagenns middagssalat oppå, og kjøttpålegg med agurk oppå der igjenSunt og godt
![]()
Ikke handle?Skulle bare se da![]()
Jo i grunn så er det jo detAlltid deilig med hotell da![]()
Ja, da står jeg og du i samme båt! Vinnersjansene er lik null!!!Den er fin den ogsåhadde vært morro og vinne vogna ja... men med min vinnerflax så har de andre 1 sjanse eksta til å vinne... blir topp 9 da.
har vunnet 1 gang... så kan vel ikke klage heller
vi har 1 sykkelvogn, men tenkt om vi vant så kan vi gi bort den gamle til noen vi kjenner som har ei singelvogn og trenger dobbel
Hvorfor ikke?Så satt jeg her, sulten som en skrubb, men vil ikke gå på kjøkkenet etter mat.
Skjønner. Sålenge du tar vitaminer og folat og holder deg unna det du skal, så er det jo bare å ta kontakt med legen etterhvert. Men en gang må du jo dit å finne ut hvor langt du er på veiDe kan vell kanskje detmen for meg gjør det ikke noe å være i uvisshet i en liten periode
![]()
SukkerspinnskjørtKjekt og bli ferdig da. Hvilket skjørt strikker du?
Du får se om du finner noe fristende i kjøleskapetBegynner å finne ut det. *rumler-høyt-i-magen*
Ost er jo ikke det versteDet hørtes godt ut. Tror det blir brødskive med smelta ost. Ikke så sunt men![]()
Heldige deg! Sitter fast i sofaen jeg......I senga mi ❤
De er så fineSukkerspinnskjørt![]()
Ikke måte på hvor mye du skulle plages da!Jeg har fått tannkjøttbetennelse i dette svangerskapet..
Det gjør mini her ogsåJa, da står jeg og du i samme båt! Vinnersjansene er lik null!!!Burde kanskje hatt minstemann sitt navn som nick.... han vinner støtt og stadig på alle mulige lotteri
![]()