Juni - skravletråden

ja jeg har gitt :) endelig sovnet hun igjen tror jeg
jeg tror det :) men hun pleier å si alt til mamma, å nå har ikke mamma hørt noe. Så får se

Får håpe det
Håper dere fikk sove sånn nogenlunde greit og at din søster har send mld til din mor

God morgen :) lille sov heeelt til 5:30 joo :D selv om hun våkna 22 i går kveld og var våken i nesten en time :o hoppa rundt i senga å var kjempe blid :p
Det var tidlig :o
Hjelper vel kanskje litt at hun var blid da

Så bra da! Noen ganger overrasker de små da. ;) snuppa elsker kyckling köttbullar og jeg sliter med å steke dem :p kanskje jeg skulle kjøpt noe fra Norge istedenfor
Ja de gjør det ;) Så dette skal definitivt lages flere ganger ;)
Fikk en fik forklaring fra musemor om du vil ha ;) Men dere har kylling kjøttdeig i Sverige?

Ja de gjør det ;) Så dette skal definitivt lages flere ganger ;)
Fikk en fik forklaring fra musemor om du vil ha ;) Men dere har kylling kjøttdeig i Sverige?
Ikke alltid like lett å få tak, men sett det noen ganger :)

Tar gjerne imot forslag til hva å finne på hjemme :p
Pleier å sette på litt musikk og danse med N ;) Når det blir kjedelig så perler vi litt ;) Lager litt mat, baker litt boller:)
Leker på kjøkkenet hennes hvor hun baker og lager kaffe :D (hun har ikke lur på dagen da) så videre så setter jeg kanskje på en film om det er av interresse :) Om ikke så går vi å tuller litt i senga :) Hopper og kiler og nusser ❤️ Leker gjemsel, lager hytte telt med stolene, så kanskje i butikken å kjøpe middag og starte med den til mannen kommer hjem ;) Så er det det samme etter middagen på ettermiddagen ;) Hun får sitte litt på paden, så leker hun med pappa og ser barne TV og så natta ;)

Back
Topp