Kort men grei nok søvnHåper du fikk sovet litt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kort men grei nok søvnHåper du fikk sovet litt da
Håper dere fikk sove sånn nogenlunde greit og at din søster har send mld til din morja jeg har gittendelig sovnet hun igjen tror jeg
jeg tror detmen hun pleier å si alt til mamma, å nå har ikke mamma hørt noe. Så får se
Får håpe det
Det var tidligGod morgenlille sov heeelt til 5:30 joo
selv om hun våkna 22 i går kveld og var våken i nesten en time
hoppa rundt i senga å var kjempe blid
![]()
Lykke tilGod morgen. Da er det straks avgårde til innskriving på sykehuset
. Bare få i oss litt frokost.
Tja vi får da se, du blir vel ikke borte som når dere var i Strömstad?Nja blir rolig i helgen![]()
Heldigvis ikke altfor lenge tilGod morgen
Trøtt men bare 8 t til helg nå
Ååh jaaHelt til 5.30 faktisk
Ja de gjør detSå bra da! Noen ganger overrasker de små da.snuppa elsker kyckling köttbullar og jeg sliter med å steke dem
kanskje jeg skulle kjøpt noe fra Norge istedenfor
Hehe, der er bra daJeg syns svensk er vanskelig![]()
Og jeg er glad jeg bor såpass nærme grensa at jeg ofte klarer meg med norsk![]()
Ja så absolutt!! Hun skal ha den på alltid før hun setter seg på sykklen!Huff! Viser hvor viktig hjelmen er!
Blir vel godt med helgGod morgen
Trøtt men bare 8 t til helg nå
Ikke alltid like lett å få tak, men sett det noen gangerJa de gjør detSå dette skal definitivt lages flere ganger
![]()
Fikk en fik forklaring fra musemor om du vil haMen dere har kylling kjøttdeig i Sverige?
JaHehe, der er bra daFøler deg "litt" hjemme
![]()
Kan hende hun også innså verdien i hjelmen!Ja så absolutt!! Hun skal ha den på alltid før hun setter seg på sykklen!
Pleier å sette på litt musikk og danse med NTar gjerne imot forslag til hva å finne på hjemme![]()
Trodde du hadde noen usetteDet så jeg på mandagfast mandags rituale
![]()
Alder er bare et tallEr det da jeg skal si jeg er 41...
Det skjønner jeg joJa, hehe![]()
Ikke at det har noe å si. Men hun syns det er kjedelig å ha etter søskenbarna da ..
Så koseligSvogeren min kom innom en tur, alltid hyggelig med besøk av han![]()