Ikke i bruk
Forumet er livet
... og jeg savner dere så mye at jeg bare MÅ innom for å høre om dere har det bra.
Har dere det bra?+
Har dere det bra?+
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe gøy i helgen?Yes har detbra, gleder meg til helg nå![]()
Nei en rolig helg,takk og prisNoe gøy i helgen?
Kos dere masse.Nei en rolig helg,takk og pris
Kun VG lista som er planlagt
Spørs om vi gidder det, stikker til Halden på onsdagKos dere masse.
Ta turen til Hallingmarken neste helg??
Jada jada.... men sov alle godt i natt? Sov alle små? Hvem har syke barn? Har du det bra? Kan jeg legge ut en artikkel som hjelper noen? Har moderatorene mine det bra? Er det ingen som trenger meg???Kos deg på ferie![]()
Masse god bedring!!!Haha! Ha deg ut og nyt ferien din! Vel fortjent![]()
Alt bra her! Litt forkjølet, men Paracet og nesespray redder dagen!
I do. Hatt en knallfin dag med ungene i dagJada. Kos deg med ferien du
Er visst flust av pollen nå. Ser det på terrassen og. Fordi jeg ikke er så flink til å tørke over bordetMasse god bedring!!!
Er på nesespraykjøret selv. Lurer på om jeg reagerer allergisk på noe...
Kos deg meg gravidmagenFortsatt gravidellers fint
Kos deg med ferien![]()
Jeg svarer på det mesteHehe. Du svarte jo tilogmed meg på mail
Her er alt bra! Vi gleder oss til bål og feiring i morgen og en helg med mye selskaper![]()
Nyt ferien nå, for i følge VG blir de neste ukene våtere...Jada jada.... men sov alle godt i natt? Sov alle små? Hvem har syke barn? Har du det bra? Kan jeg legge ut en artikkel som hjelper noen? Har moderatorene mine det bra? Er det ingen som trenger meg???
Det er meldt varmt og mye sol i morra... Skal prøve å få tatt ett bad i Mjøsa og skal prøve å ikke tenke på dere her inne...
Deilig! Nå kjenner jeg det skal bli godt å komme på hytta. Sitte ute sent på kvelden som du gjør nåJeg svarer på det meste
Ungene sover i vognen og jeg sitter på bryggen med mobilen... livet er godt.
Hele Norge ? :/Nyt ferien nå, for i følge VG blir de neste ukene våtere...
:-(