Ikke i bruk
Forumet er livet
Æsj....Nyt ferien nå, for i følge VG blir de neste ukene våtere...
:-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj....Nyt ferien nå, for i følge VG blir de neste ukene våtere...
:-(
Ikke Nord Norge visstnok. ;-)Hele Norge ? :/
Jepp.. Godt jeg jobber et par uker til ;-)Æsj....
Blir ikke å reise ditIkke Nord Norge visstnok. ;-)
Takk for detKos deg meg gravidmagen![]()
God ferie til dere ogsåKos deg på ferie nå. Jeg skal se om jeg har med alt for vi skal til Venzia om noen timer.

Au da. God bedringHar det bra. Ungen er litt snørrete, men sånn er det her nord når det er 8 grader og iskald nordavind ene dagen og 17 grader og vindstille dagen etter, for så å bli 12 grader og regn neste dag![]()
Jeg sliter en del med sykdommen min, men ikke værre enn at jeg er oppegående. (menieres) Har lydforvrengninger så det suser etter.. Blir mange "god-dag mann, økseskaft" svar for tiden![]()
Nyter livet. Varmt men blåser for mye syntes jeg. Ungene har nettopp badet, 15 grader i vannet...Hehe, så søt du er. Her går det veldig bra! Med deg da?![]()
God ferie. Lenge borte? Så spennendeKos deg på ferie nå. Jeg skal se om jeg har med alt for vi skal til Venzia om noen timer.
Har nå sittet stille i en stol i over en time... lest to Donald blader. Kjenner kroppen begynner å ta innover seg at det er ferie...Har det helt topp.
Hva gjør dere?