Dag to av Tamaras ferie...

Kos deg på ferie nå. Jeg skal se om jeg har med alt for vi skal til Venzia om noen timer.

Hehe, så søt du er. Her går det veldig bra! Med deg da? :D

Har det bra. Ungen er litt snørrete, men sånn er det her nord når det er 8 grader og iskald nordavind ene dagen og 17 grader og vindstille dagen etter, for så å bli 12 grader og regn neste dag :P
Jeg sliter en del med sykdommen min, men ikke værre enn at jeg er oppegående. (menieres) Har lydforvrengninger så det suser etter.. Blir mange "god-dag mann, økseskaft" svar for tiden :laughing021

Har det bra. Ungen er litt snørrete, men sånn er det her nord når det er 8 grader og iskald nordavind ene dagen og 17 grader og vindstille dagen etter, for så å bli 12 grader og regn neste dag :P
Jeg sliter en del med sykdommen min, men ikke værre enn at jeg er oppegående. (menieres) Har lydforvrengninger så det suser etter.. Blir mange "god-dag mann, økseskaft" svar for tiden :laughing021
Au da. God bedring :)

Tamara, så hyggelig du kommer innom :)
Jeg har fri i dag, så vært med mamma, søstrene mine og tantebarna å shoppet og spist lunsj. Fom i morgen kveld og tom mandag morgen jobber jeg natt... Tvi tvi

Back
Topp