Skravletråd :)

Heihå! Nå sitter jeg med en kopp kaffi og strikketøyet mens lille ligger ute å dupper. Snart kommer min søster for å passe mini slik at ho mor får trent litt og i ettermiddag kommer bror (mini sin onkel) på middag. Hva med dere? :)
Får kaffibesøk i ettermiddag. Ellers er det bare avslapping. Vurderer en styrkeøkt på verandaen, men det regner...

Jeg skal til frisør MED baby :/ Det var ikke planen, men det får bare gå som det går... Skal i bryllup til helgen, så jeg må bare.

Er det forresten noen små som har begynt å sitte? Jeg følger en blogg der babyen er født på samme dag som mi, og hun begynte å sitte før hun var 6mnd! :o Mi vil veldig gjerne opp, men er ikke i nærheten stødig nok.

Jeg skal til frisør MED baby :/ Det var ikke planen, men det får bare gå som det går... Skal i bryllup til helgen, så jeg må bare.

Er det forresten noen små som har begynt å sitte? Jeg følger en blogg der babyen er født på samme dag som mi, og hun begynte å sitte før hun var 6mnd! :o Mi vil veldig gjerne opp, men er ikke i nærheten stødig nok.
Sitter ikke enda. Men veldig til å ta situps.

Sitter ikke her heller enda. Har en i barselsgruppen som sitter støtt som fjell, men han klarer ikke å sette seg opp selv enda.

De skal jo ikke øves i å sitte før de kan sette seg opp selv

Og min er et godt stykke unna å sette seg opp. Hun øver enda på å komme seg fra rygg til mage, kommer bare på siden.

Situps er hun dog ivrig på når hun sitter lett bakover, sånn tripptrapp Newborn og sånn

Mi sitter litt. Klarer å sette seg opp selv, rak i ryggen og holder balansen i kanskje fem/ti minutter før hun deiser i bakken :)

Klarer ikke sitte selv, men veldig ivrig på situps. Har holdt på en stund med det:p

Der var kommoden med alle klærne til lille gjennomgått og ryddet. Jaggu som de vokser disse små. Så masse som måtte pakkes bort. Ble jo stusselig tomt i skuffene. Tror vi må på shopping. Hihi

Last edited:
Der var kommoden med alle klærne til lille gjennomgått og ryddet. Jaggu som de vokser disse små. Så masse som måtte pakkes bort. Ble jo stusselig tomt i skuffene. Tror vi må på shopping. Hihi
Ja, det går unna. Har tatt i bruk 86 her nå :p

86??? Hvor stor er din? :) Vi er på 68 vi, men født 1.1 og 70 cm og muligens 7 kg ;)
Begynner å bli en stund siden vi var på kontroll nå. Har ikke 6 mnd før i slutten av neste uke. Var vel 8,3 på 5 mnd kontroll og rundt 70 cm. Er veldig lang i ryggen. Så bodyene passer godt i lengden, men litt lange i armene. Bukse bruker vi 80 da:)

Nå må huset babysikres! ikke at ho kryper så mye, men ho ruller frem og tilbake og plutselig er ho på andre sida av stua :o

Nå må huset babysikres! ikke at ho kryper så mye, men ho ruller frem og tilbake og plutselig er ho på andre sida av stua :o
Her også! Bestilte sikring til trappen i går fra Jollyroom. Gode tilbud på sikring der nå ;)

Det bør han kunne fikse lett da.

Back
Topp