Skal ikke se bort fra detMannen mener vi skal på hotell jeg og han ei natt i helgen og det hadde vært godt. Kanskje det er den roen vi trenger?![]()
Nærmere sykehuset også da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ikke se bort fra detMannen mener vi skal på hotell jeg og han ei natt i helgen og det hadde vært godt. Kanskje det er den roen vi trenger?![]()
Hehe, ja det er jo det som er så typisk. Jeg har i 2 dager nå hatt lyst på fløteis. Sikkert pga vi kun har saftis...Joa tidvis når man har det hjemme![]()
Sov godt daHar ikke ladet i går så måtte jo bli tomt... og kort ledning på laderen :/ så da gidder jeg ikke sitte på tlf...![]()
Det håper jeg ogsåSå kjedelighåper det roer seg...
Ha en flott nattNei.. har bare 5% igjen på tlf min. Får bare ta natta og lade så får vi skravles i morgen. God natt damer
Ja og skikkelig fart! Fikk gått igjennom her da heldigvis!Plutselig ble det fart her liksom![]()
Steikte eggÅja, heheHva ble det da?
God natt søte duTror vi skal legge oss nå. Skravles i morra![]()
Okei, det er jo enda en stund til. Vi får bare se hvordan det går fremoverHan mener det ga seg ved skoletiden
Absolutt, han spurte så pent om han kanskje ikke kunne få ta seg et glass vin til maten da,siden vi var ved sykehusetSkal ikke se bort fra det
Nærmere sykehuset også da![]()
Joda, har nysådd plen, så må vel være fornøydBlomstene blir happy da![]()
Takk for detTakkdu og
![]()
Bra det da, men vi har det meste tilgjengelig her hjemme og vet hvor praktisk det kan være noen gangerHar noe lignende som vi bruker til storesøster ved høy feber![]()
Merka detUfattelig fort gjort![]()
Ja det må du ha da!Ja.. men laderen er så kort.. får kink i ryggen. Må kjøpe lengre lader![]()
Dere får ta inn på hotell st Olav daAbsolutt, han spurte så pent om han kanskje ikke kunne få ta seg et glass vin til maten da,siden vi var ved sykehuset![]()
Morsomt daVoldsomt også i kveld![]()
Hvor gammel er eldste?Okei, det er jo enda en stund til. Vi får bare se hvordan det går fremover![]()
Hehe kanskje det jaDere får ta inn på hotell st Olav da![]()
![]()