Har ikke ladet i går så måtte jo bli tomt... og kort ledning på laderen :/ så da gidder jeg ikke sitte på tlf...Hehe de tlfbatteriene er ikke mye tess![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke ladet i går så måtte jo bli tomt... og kort ledning på laderen :/ så da gidder jeg ikke sitte på tlf...Hehe de tlfbatteriene er ikke mye tess![]()
Det er jo bare litt over to uker til9 juli
Ja, og litt forsiktig med salmiakkenMen kanskje være forsiktig med klorin fortsatt?![]()
God natt og sov godtTror vi skal legge oss nå. Skravles i morra![]()
Ja, det skjønner jeg. Er de intolerante eller allergisk?Det er barna, men jeg ammer jo så da gjelder det meg også.
Dessverre, men blir vel kanskje bedre etterhvert!Ja det hadde det... men kan ikke styre de så mye :/
Intolerante er de.Ja, det skjønner jeg. Er de intolerante eller allergisk?
Ja, det nærmer seg. Var fullmåne i går, det hjalp ikke...Det er jo bare litt over to uker til
Satser på det blir litt før da![]()
Jepp, garantert innlagtHehe vi begge hadde vel begge blitt nærmest gale![]()
Takk for det:God bedring til barna![]()
JaTakksatser på det når jeg finner senga
![]()
Haha, ikke veldig tydelig det altsåJoda bare bittelitt
Håper de vokser det av seg, mannen var intolerant som barnIntolerante er de.
Plutselig ble det fart her liksomSom dere skravler mens jeg drev med litt husarbeid da!![]()
Det blir de nok..Dessverre, men blir vel kanskje bedre etterhvert!
Har noe lignende som vi bruker til storesøster ved høy feberHuff da, har du paracet tilgjengelig da?
Er da man setter seg ved en laderNei.. har bare 5% igjen på tlf min. Får bare ta natta og lade så får vi skravles i morgen. God natt damer
Voldsomt også i kveldPlutselig ble det fart her liksom![]()
Åja, heheSkjønte det, men her var kveldsmaten allerede i produksjon - av mannen![]()