SOMMERTRÅD

God morgen.
Begynte på jobb 8.30. Skal kun jobbe noen timer :)
Han jeg jobber for nå, er veeeldig dårlog blitt på dette halve året jeg ikke har vært her. Trist.. Han har ALS :( Han sover fortsatt, så jeg sitter å leser til den muntlig-praktiske eksamen i morgen.. Gruer meg helt sykt. Det er 3 sensorer og jeg skal jobbe på et apotek. Ta imot 3-4 resepter som skal være litt vanskelig, og være ute i selvvalget. De skal være litt vanskelige kunder :( *magevondt*

Sååå, jeg leser mye. Men mye er hva jeg har lært også. Men gått glipp av en del, fordi ungene og jeg har vært så mye dårlige også. Krysser fingrene!

Fra 8-9.juni skal vi til Gøteborg og gå på Liseberg. Ungene gleder seg vilt!

Ellers har jeg blitt syk igjen. Dårlig immunforsvar :( Hoster, vondt i bihulene og masse grønt slim fra lungene :(

Hvordan går det med dere? :)

Hvordan gikk eksamen? :) ble det kaos? Haha :p

Synd du er syk igjen :( er så slitsomt.. men går veldig mye kraftige forkjølelser for tiden..
 
Hvordan gikk eksamen? :) ble det kaos? Haha :p

Synd du er syk igjen :( er så slitsomt.. men går veldig mye kraftige forkjølelser for tiden..
Jeg strøk! Men skjønte det med en gang, fordi det var en veldig viktig bit jeg ikke hadde lært på data-programmet :( 70% strøk, så ikke bare meg :( men men får ta det igjen :)
 
God lørdags kveld :)

Artig med ny sykkel til Hermine :D kan tenke meg det er veldig gøy å sykle på stor sykkel :) hun er vel like forsiktig som Emira hun da :p vi gikk jo nesten ifra hun fordi hun sykla så sakte og forsiktig haha.. og først i ÅR har hun turt å øke farten nok til å holde balansen uten støttehjul :p mens Liana råkjører i en stor fart, og her om dagen tråkket hun opp til en stor fart og la beina oppå styret mens hun trillet avgårde og lo høyt:oops: blir helt nervevrak av den ungen til tider haha..


Herlig søskenbarn-flokk der Lennypenny :) moro med sånne bilder. Spesielt å ha for å se tilbake til om noen år :D ellers alt bra? Jobber du mye for tiden?
Hun er faktisk veldig tøff på sykkelen. Får såpass med fart at jeg må løpe etter. :p hun slenger gjerne beina oppå skjermen foran i nedoverbakkene :eek: heldigvis har hun håndbrems og ikke fotbrems :p
 
Heisann :)
Går det bra med dere?
Fikk sove til 10 i dag. Deilig siden jeg har vært på jobb før 7.30 i 3 dager :) i morgen skal W til logoped, og deretter kusinen min. Også er det bhg-avsluting fra 15-17.

På onsdag drar vi til Gøteborg en natt :) Ungene gleder seg skikkelig :D

Fredag er det nattevakt.

Hva skal dere denne uken da? :)
 
Heisann :)
Går det bra med dere?
Fikk sove til 10 i dag. Deilig siden jeg har vært på jobb før 7.30 i 3 dager :) i morgen skal W til logoped, og deretter kusinen min. Også er det bhg-avsluting fra 15-17.

På onsdag drar vi til Gøteborg en natt :) Ungene gleder seg skikkelig :D

Fredag er det nattevakt.

Hva skal dere denne uken da? :)
Herlig å sove lenge! Vi sover stort sett til 11 hver dag. :p men ammer 2-5 ganger hver natt da ;)

Denne uken er det dåpssamtale på onsdag og sommerfest i bhg på onsdag. Er også barseltreff på onsdag men spørs om vi rekker alt på en dag. :p dåp 19.juni, så det nærmer seg. :)
 
Herlig å sove lenge! Vi sover stort sett til 11 hver dag. :p men ammer 2-5 ganger hver natt da ;)

Denne uken er det dåpssamtale på onsdag og sommerfest i bhg på onsdag. Er også barseltreff på onsdag men spørs om vi rekker alt på en dag. :p dåp 19.juni, så det nærmer seg. :)
Ja, deilig å sove lenge altså. Er aldri glad i å våkne tidlig hehe.

Går ammingen bra? :) stor han har blitt :) så søt :)

Dåpstid snart ja. Så koselig. Mange som kommer?

Nå har jeg vært på joggetur i skogen. MÅ komme meg ordentlig i form. Håper jeg klarer å fortsette. 4 ganger av 5 dager er ikke dårlig for meg :D
 
Ja, deilig å sove lenge altså. Er aldri glad i å våkne tidlig hehe.

Går ammingen bra? :) stor han har blitt :) så søt :)

Dåpstid snart ja. Så koselig. Mange som kommer?

Nå har jeg vært på joggetur i skogen. MÅ komme meg ordentlig i form. Håper jeg klarer å fortsette. 4 ganger av 5 dager er ikke dårlig for meg :D
Så sprek du er! Har 9kg til overs etter graviditeten, men kjenner ikke jeg orker å jobbe de vekk helt enda. :p

Går bra med amminga ja, lille elsker puppen og legger veldig godt på seg. En skikkelig plugg er han ☺️

Vi blir ikke så mange, bare 15stk, liker å gjøre det enkelt til dåp. ;) lapskaus til middag og kaker og kaffe til dessert. :)
 
Hello!
Jeg jobber mye natt... Og i dag har jeg kun sovet i 2 timer... Vært i Sverige. Overtrøtt, så er ikke trøtt lenger :(

Må legge ved et par bilder fra i går. Mina fant en gammel bukse i str 86, som lå nederst i skapet. Hun syntes det var så kult. Kledde på seg selv som vanlig. Jeg fikk litt Steve Urcle følelse hahaha !!! ImageUploadedByBV Forum1466019534.097262.jpgImageUploadedByBV Forum1466019544.878012.jpg
 
Hello!
Jeg jobber mye natt... Og i dag har jeg kun sovet i 2 timer... Vært i Sverige. Overtrøtt, så er ikke trøtt lenger :(

Må legge ved et par bilder fra i går. Mina fant en gammel bukse i str 86, som lå nederst i skapet. Hun syntes det var så kult. Kledde på seg selv som vanlig. Jeg fikk litt Steve Urcle følelse hahaha !!! Vis vedlegget 182539Vis vedlegget 182540
Du må jo sove etter nattevakt ;)

Hehe, ikke verst at hun fikk på seg den buksa :p
 
Hei og hå!
Nå har jeg ferie :D
Den første uken går med på å hjelpe søs med å pakke til flytting, og pakke til vi skal på ferie. Vi er klare for miniferie på Tjøme fra fredag, og gleder oss alle sammen :)
Håper alle har det bra!
 
Hei og hå!
Nå har jeg ferie :D
Den første uken går med på å hjelpe søs med å pakke til flytting, og pakke til vi skal på ferie. Vi er klare for miniferie på Tjøme fra fredag, og gleder oss alle sammen :)
Håper alle har det bra!
Deilig med ferie:) hvor lang ferie har du? Håper turen gikk fint til Tjøme :)
 
God morgen eller god natt for min del om et par timer.jobber på sykehuset til kl 7 og er hjemme ca 8.. 2 netter til i helgen.. Drar hjemme fra kl 21 og hjemme 8, så blir ganske sliten.

Hvordan går det med dere?
Vi har det fint og gleder oss vilt til å reise i august :D
 
Alle er vel opptatt med livet utenom. Bare jeg som sitter på forum hver gang jeg ammer, og det er ikke sjeldent ;)
Titter også innom her.. Selvom jeg er ganske så opptatt til tider. Rekker et par minutter her og der :D går det bra med barna?
 
Back
Topp