Huff da, hva skjer?Ser ut som det blir en lang natt her..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da, hva skjer?Ser ut som det blir en lang natt her..
La den ligge duJoda... men den har fått ligge siden søndag.... begynner å bli litt nok nå kanskje? ;p
HeheVæret sjekkes best ved å stikke nesa ut på morran. Blir den våt holder jeg meg innomhus![]()
Storesøster med feber og lillesøster med tann på vei. De har allerede våknet flere ganger siden de la seg :/Å?
Vil hun ikke sove?
Er dere mange da?Jaet i mnd ca og noen ganger flere
Men på en måte lettere å gjøre ting også, for ho kan fint ligge å leke på gulvet mens jeg rydder. Så lenge jeg ser litt på ho og prater litt.Ja det merkes der når de begynner å bli noen mnd.
Hehe, jeg kom meg i dusjen jegSpesielt hva vi skulle gjort i stedet for å skravle. Jeg burde laget kveldsmat nå![]()
Å UFF daStoresøster med feber og lillesøster med tann på vei. De har allerede våknet flere ganger siden de la seg :/
Storesøster med feber og lillesøster med tann på vei. Spent på hvor mye søvn det blir på oss:/Huff da, hva skjer?
Grøt var spennende det.Hvordan var responsen på grøt?
Moro med førskolen dagleder hun seg?
Det er ikke noe gøyÅ UFF da![]()
He he jodaTar da vel ikke ferie på et sykehuuuuus????![]()
![]()
Tror du får rett. Må bare skravle littDa hadde jeg tatt den bort. Evt måtte den vært på et eget rom
Glad i turer i skog og mark ?HeheHar ikke helt valget når jeg skal på jobb, men er delvis i permisjon med minstemann, så i morgen velger jeg selv
håper på turvær
![]()
Det tror jeg du har rett i.. mannen blir så sint på.meg for jeg lar han aldri hjelpe meg. Jeg er så sta og skal klare alt selv..Men da er dere i ruteog du kan slappe av (!) nå før fødsel. Du trenger det.
Det tror jeg påDet er ikke noe gøy![]()
Breaking bad og orange is the new blackHva ser du der?
Det gikk fintGå forsiktig kjære
Har kun brukt dråpene her.Kjøpte spray. Men har brukt dråper også.