Æsj så kjedelig
Tror disse to henger litt sammen.. hun er vant til å våkne og hoste og få panikk igrunnDet vil jeg tro ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj så kjedelig
Tror disse to henger litt sammen.. hun er vant til å våkne og hoste og få panikk igrunnDet vil jeg tro ja
Ja er veldig koselig med slike runderÅh så gøy)
Ja blir greitGodt det kommer nå da
I grunn ikkeMen da er det ikke like spennende som å ikke vite![]()
Ser ut som det bare er på sumo. Må sjekke litt nærmere.Du for gjøre det
Vet ikke om det gjør det da. Mulig toppremiene frister for myeFår håpe det ja
Har dere hatt flere treff?Alltid trivelig![]()
Huff! Håper det går fort over.Plutselig høy feber :/
Fikk feber i går kveld. Vært på 39 i hele dag. Også etter å ha sovet en time så var den over 40
Er da fotball emOg her satt jeg og venta på greys..... Ingen greys i kveld????fotball???
![]()
Tja.. Kanskje om det skal lekes med i morgen også?Har forresten gulvet dekket av briotogbane.... skal den få ligge mon tro?
Her har visst noen sovet i timen.....Er da fotball em![]()
![]()
Må være deg det daHer har visst noen sovet i timen.....
Spesielt hva vi skulle gjort i stedet for å skravle. Jeg burde laget kveldsmat nåAlt fra hva vi gjør, hva vi ser på tv, hva vi har lyst til og når vi skal soveog alt vi skulle ha gjort istedetfor å skravle
![]()
Været sjekkes best ved å stikke nesa ut på morran. Blir den våt holder jeg meg innomhusHei!Så trivelig med besøk da!
Meldingene er ok, men har vært litt lite å stole på siste dagene. Får se i morgen
![]()
![]()
Det høres så fælt ut når ho våkner på natten å ikke får puste gjennom nesaKjedelig det også:/
Noe må man jo gjøre for å få det til. Det blir jo så fort helt tett.
Vi får vel detVi får enes![]()