Ja det er nok braVeldig. God følelse at mannen blir hjemme når bebis er fersk og MJ har ferie![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er nok braVeldig. God følelse at mannen blir hjemme når bebis er fersk og MJ har ferie![]()
Men er jo veldig forskjellig hvordan hver graviditet er. Man kan ha en helt uten vondt og plager, men neste kan man bli sykmeldt etter 3 mnd..Ja blir det, selvom det aldri er morsomt. Og skikkelig irriterende at ei som er 8 år eldre og gravid jobbet helt til permisjon uten videre problemer så kommer jeg og må ha sykemelding![]()
Det var detVar det koselig?![]()
Ånei hva skjedde?Det var det ,helt kb skadet seg
Ooh... spennendeJeg får vist pakke i morgen vist nok![]()
Ja, selv om vi helst sikkert blir lei av hverandreJa det er nok bra
Han skulle turne, glemte han ikke hadde sko på,landa veldig feil og måtte bæres ut...Ånei hva skjedde?
Ja han kom til slutt og fikk tatt kveldsstelletHørtes plagsomt uthåper mannen dukket opp!
Når skal du legge deg?Jeg er så trøøtt
Jepp, på tide å legge seg i hardtreningSå bare å begynne og øve, håpe på at hun har det skikkelig inne i løpet av et årstid?![]()
Såbra, gratulererDa har Jeg bikini
Hvilken kjøpte du(?Da har Jeg bikini
Au au, foten?Han skulle turne, glemte han ikke hadde sko på,landa veldig feil og måtte bæres ut...
Høres herlig ut med ett badSå brasnille mannen
kos deg med en god varm dusj. Her skal jeg og mini hoppe i barekaret en tur
![]()
Det er irriterende, men her må vi ha... hvis ikke blir det så ekko i rommetDiskuterer med mannen over teppe under spisebordet! Jeg er den som vasker mest og jeg vil ha minst mulig tepper for noen må jo vaske dem samt gulvet under og er som regel ikke han! Han derimot forstår det ikke! Selv ikke med barn som søler hele tiden!
Hvor kjøpte du?Da har Jeg bikini
Ha ha neidaJa, selv om vi helst sikkert blir lei av hverandre![]()