Er det klompelompe luer?Vis vedlegget 183602
Prøve å bestemme meg for hva jeg skal strikkeSkal ligge med bena høyt da de er litt inne :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det klompelompe luer?Vis vedlegget 183602
Prøve å bestemme meg for hva jeg skal strikkeSkal ligge med bena høyt da de er litt inne :/
Jepp, bare fryd og gammenSå flott![]()
Ja, men er vel egentlig ikke lov å selge produkter fra boka. :/Du kan jo lage slike for salg![]()
Har ikke gjort det ennå, men skal til høstenMåtte du operere den?
Heldigvis ❤
Viste jeg hadde en ganske grei sjef da heldigvis![]()
Ja, veldig bra de endelig har et skikkelig sted å bo selvom siste mottaket ikke var så ille er det ikke så bra med tanke på tre barn og et på veiÅSå bra de har fått seg bolig og igjen, at du har vært så snill å hjulpet dem
Ja desverre så er det ikke alle kommuner som er flinke til det
![]()
Ja, hadde ikke forventet å få klem ❤Det er alltid en kjip ting å fortelle
Godt hun hadde forståelse!
Det var veldig godt med ett bad. Syntest mini også, hun sprellet villmannKos daetterpå skal jeg ta en dusj
synd den ikke kan bli så ekstremt lang
![]()
I morgen vet jeg at jeg blir sliten. Jobber fra 7:15-16:30 så da blir det godt å slappe av litt i morgen kveld, så i morgen går det faktisk for at han er borteDa krysser vi fingre for at det går fint og at dagene går fort![]()
Det hadde hvert genialt! Hvor gamle kan de være før man lærer de opp til å vaske en leilighet?Som å vaske gulv og pusse vinduer?!![]()
Du synes ikke det nei?Det kler deg ikke![]()
Går fort denAllerede?!så fort det gikk da...
Gøyt å badeDet var veldig godt med ett bad. Syntest mini også, hun sprellet villmann![]()
Ikke akkurat neiSnart ferdig på jobb da![]()
Ja blir det, selvom det aldri er morsomt. Og skikkelig irriterende at ei som er 8 år eldre og gravid jobbet helt til permisjon uten videre problemer så kommer jeg og må ha sykemeldingJa, blir litt lettere å si fra da![]()
Trenger man den ikke?Har ikke gjort det ennå, men skal til høstenDa tar de galleblæra siden de ikke opererer kun steinene..
Det var nok lurtDa gadd jeg ikke mer og dro fra jobb![]()
Ha vært på jobb og avslutningTakk for det
Gjør på i dag?