Men du slet vel endel i lang tid etter graviditeten med A?Ja, hatt det en stund også
Men er ikke hele livet man går sånn heldigvis! Må bare passe på litt ekstra etter fødsel også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du slet vel endel i lang tid etter graviditeten med A?Ja, hatt det en stund også
Men er ikke hele livet man går sånn heldigvis! Må bare passe på litt ekstra etter fødsel også!
Joa men da var jeg alene og måtte ta alt selv og det pleier jo ikke være så lurt! Så skal prøve å huske fra den gangen!Men du slet vel endel i lang tid etter graviditeten med A?![]()
Det er det absolutt ❤Det er ganske fantastisk![]()
Blitt mer sjefete i ferienJepp, mer får du ikke![]()
Ja det er vepsesommer annenhvert årEr det vepsesommer?!?!
Føkk!
Jepp, denne gangen har du mannen, og bruk ham!!Joa men da var jeg alene og måtte ta alt selv og det pleier jo ikke være så lurt! Så skal prøve å huske fra den gangen!
Ja har jo faktisk detDet er det absolutt ❤
Og du har jo hvert igjennom mirakelet tre ganger![]()
Haha, yes baby!!Blitt mer sjefete i ferien![]()
Håper du fikk sove littMå vel legge oss en tur før jeg skal på jobb klokken fire![]()
Det var jo noe dritt!!Ja det er vepsesommer annenhvert åri år er året. Leste det på nettavisen forrige uke.
Haha, så deilig da!!Da gadd jeg ikke mer og dro fra jobb![]()
TakkUFF da
God brdring
Takk! Fikk en ny pakke med voltaren også fikk jeg paralgin forte som jeg skulle prøve mot smertene og afipan mot kvalmen. I dag er jeg så sløv etter paralgin forten, i tillegg er jeg sykt kvalm og kaster opp, men ingen smerter.Stakkars, håper de kan hjelpe deg og masse god bedring
Nei.. I dag har jeg bare kvalme og oppkast, ingen smerter heldigvis.Huff da! Ikke bra.
Var ikke så mye de kunne gjøre, men skulle ringe kirugiskavdeling og fortelle om situasjonen og prøve å framkynde operasjonen sånn at jeg ikke må vente et helt år før jeg må operere.Det er bra! Håper de kan hjelpe deg
Takk!Å neigod bedring!
Det er planen!Jepp, denne gangen har du mannen, og bruk ham!!![]()
Huff dette blir en lang ferieHaha, yes baby!!![]()