Nei, men syns bedre at man faktisk har bekkenløsningHvorfor akkurat idag?skulle du ha vært på jobb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men syns bedre at man faktisk har bekkenløsningHvorfor akkurat idag?skulle du ha vært på jobb?
Er det vepsesommer?!?!Er livredd veps. Pluss at jeg er allergiskhjelper ikke at det er vepsesommer i år
![]()
Også på vei hjem kan de reise på harryhandelSkal nevne det etterpå![]()
Snart ferdig på jobb daPausen er slutt![]()
Uæh, det er guffent!Hahha! Klarte å kjøre over en snegle med vogna istad ogsådet var ekkelt ass!
Du pleier jo å være så kjappTar da litt tid bare![]()
Ja hun tvilte vel aldri på detNei, men syns bedre at man faktisk har bekkenløsning![]()
Ja ❤ og gjør meg utrolig takknemlig for å bare bli gravid for de viste hva sædcellen må igjennom for den når eggetAha, sånt er koselig å se![]()
Må gi meg noen minutter når jeg ser på tv ogsåDu pleier jo å være så kjapp![]()
Neida, heldigvis men kanskje hun hadde gjort det om jeg ikke hadde hatt problemerJa hun tvilte vel aldri på det![]()
Det er jo vinn-vinn for demOgså på vei hjem kan de reise på harryhandel![]()
Ja det er ingen selvfølge at det går braJa ❤ og gjør meg utrolig takknemlig for å bare bli gravid for de viste hva sædcellen må igjennom for den når egget![]()
Ja, du skal få noen ekstra sekunderMå gi meg noen minutter når jeg ser på tv også![]()
Det er klartNeida, heldigvis men kanskje hun hadde gjort det om jeg ikke hadde hatt problemer![]()
Ja nettoppDet er jo vinn-vinn for dem![]()
Nei de hadde utrolig mange hinder før den ene heldige kom framJa det er ingen selvfølge at det går bra![]()
Haha takk, men kun noen sekunderJa, du skal få noen ekstra sekunder![]()
Det er ganske fantastiskNei de hadde utrolig mange hinder før den ene heldige kom fram![]()
Jepp, mer får du ikkeHaha takk, men kun noen sekunder![]()
Ja, hatt det en stund ogsåDet er klart
Men du er vel såpass plaget at det synes desverre![]()