Ble ikke noe løpetur i dag, sovner nesten på sofaen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du handle?Ferdig på jobbNå er det i butikken å handle og skravle litt
![]()
Å?Ikke akkurat nei
Åssen pakke da?Jeg får vist pakke i morgen vist nok![]()
Bare en på ferie herWohoo, har vi alle i huset hos oss også, unntatt 4 åringen.
Kanskje greit å droppe løpeturen da jaBle ikke noe løpetur i dag, sovner nesten på sofaen![]()
Den ser jegJa.. men jeg kvier meg for å legge meg når jeg vet det gjør vondt uansett...
Det høres gøy utStraks badelandet![]()
En jeg har ventet på siden maiÅssen pakke da?![]()
Sa su ikke noe?God ettermiddag. Nå har akkurat småen dratt..
Man kan fint leve uten den og det går som regel bra. Men kan være at man må være ekstra forsiktig med forskjellige matvarer da.Trenger man den ikke?
Nei det er det kanskje ikkeJa, men er vel egentlig ikke lov å selge produkter fra boka. :/
Veldig koseligJa, hadde ikke forventet å få klem ❤
Ja jeg ogsåJeg syns ihvertfall det![]()
Flink sjef detNoe av det verste jeg vet er å fortelle sjefer at jeg er sykmeldt, heldigvis har jeg nå verdens beste sjef! Så hun ga meg heller en klem og sa jeg måtte slappe av ❤
Deilig å slappe av litt jaI morgen vet jeg at jeg blir sliten. Jobber fra 7:15-16:30 så da blir det godt å slappe av litt i morgen kveld, så i morgen går det faktisk for at han er borte![]()
Det har vi gjorySå gøy da
Kos dere!
Shop med måteDa var det tid for shopping...
Tja, burde jo fikse det når de er 5-6??Det hadde hvert genialt! Hvor gamle kan de være før man lærer de opp til å vaske en leilighet?![]()
Jo gjorde det så de kommer tilbake på torsdag ikke fredagSa su ikke noe?