Juni - skravletråden

Å❤️ Så bra de har fått seg bolig og igjen, at du har vært så snill å hjulpet dem :) Ja desverre så er det ikke alle kommuner som er flinke til det :(
Ja, veldig bra de endelig har et skikkelig sted å bo selvom siste mottaket ikke var så ille er det ikke så bra med tanke på tre barn og et på vei :)
Kommunen her har vist glemt å si at de kan søke bostøtte! Så skal på svenske nav imorgen satser jeg på, men er jo viktige ting de ikke blir informert om :(

Da krysser vi fingre for at det går fint og at dagene går fort:)
I morgen vet jeg at jeg blir sliten. Jobber fra 7:15-16:30 så da blir det godt å slappe av litt i morgen kveld, så i morgen går det faktisk for at han er borte :)

Ja, blir litt lettere å si fra da :)
Ja blir det, selvom det aldri er morsomt. Og skikkelig irriterende at ei som er 8 år eldre og gravid jobbet helt til permisjon uten videre problemer så kommer jeg og må ha sykemelding :(

Jeg får vist pakke i morgen vist nok :)

Diskuterer med mannen over teppe under spisebordet! Jeg er den som vasker mest og jeg vil ha minst mulig tepper for noen må jo vaske dem samt gulvet under og er som regel ikke han! Han derimot forstår det ikke! Selv ikke med barn som søler hele tiden!

Back
Topp