Skravletråd

Dere er flinke! Alle som en :D

I dag tar jeg og barna en spontantur til søstra mi som bor 40 mil borte. Heldigvis er hu på diett :p Så blir vel litt sunnere middager og slikt da haha. Men Dyreparken en dag. Gjerne litt junk da, men man går jo hele dagen derimot :p Så da går det vel opp i opp? :p
Ha ei fin uke alle sammen. Jeg er ikke hjemme før lørdag igjen. Og tviler på jeg kommer særlig innom her når jeg er der :p Gleder meg!

I dag tar jeg og barna en spontantur til søstra mi som bor 40 mil borte. Heldigvis er hu på diett :p Så blir vel litt sunnere middager og slikt da haha. Men Dyreparken en dag. Gjerne litt junk da, men man går jo hele dagen derimot :p Så da går det vel opp i opp? :p
Ha ei fin uke alle sammen. Jeg er ikke hjemme før lørdag igjen. Og tviler på jeg kommer særlig innom her når jeg er der :p Gleder meg!
Kos dere masse denne uka:D
Drar til dyreparken neste uke jeg;)

Har fått tak i Bikini Body Guide (treningsprogram). Er på uke 2 av 12. Men makter ikke gjennomføre ei hel treningsøkt. :/ men holdt på i 17 min pluss oppvarming i dag.

Kos deg på tur:)

Har fått tak i Bikini Body Guide (treningsprogram). Er på uke 2 av 12. Men makter ikke gjennomføre ei hel treningsøkt. :/ men holdt på i 17 min pluss oppvarming i dag.
Den har jeg ikke hørt om?!:) må Google:P
Flink du er da!

Takk! Jeg tror meste av grunnen er at jeg er veldig stor så da går det alltid fort i begynnelsen. Jeg har nå gått ned 9 kg på 5 uker, men det blir nok lavere resultat jo lengre jeg holder på. Jeg går på lavkarbo, den strengeste varianten, og spiser maks 15 gram karbohydrater om dagen, men ligger for det meste på 7-10. Jeg har ikke hatt noen sprekker enda og har ingen planer om å ha det heller og jeg syns det går veldig greit. Det kan ha noe med at jeg lot bilen stå hele forrige uke og tok beina fatt uansett hvor jeg skulle, det ble en del gåing kan man si :p
Ja, det er ikke alltid kiloene det kommer an på, hvis vekta står stille kan det være greit å måle :)
Du er i alle fall veldig flink, synes jeg :) Dette klarer du!

Back
Topp