Ja du har nok et hav mer peil enn meg på områdetJo, men når er jeg utdannet innen informatikk (data) også, det er ikke du.
Jeg er bare utdannet innen den informatikken med minst mulig programmering (men har et par kurs)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du har nok et hav mer peil enn meg på områdetJo, men når er jeg utdannet innen informatikk (data) også, det er ikke du.
Jeg er bare utdannet innen den informatikken med minst mulig programmering (men har et par kurs)
Jeg var langt unna Camilla tidligere i dag, nå var det ikke mange innleggene mellom oss Så jegIngen av oss har klatret, men jeg har økt avstanden til 1. plass betydelig
Da tar hun innpåNei da, du ligger 36 foran Kengu
Ja.. Han er så litenJa.. er vondt for mamma hjertet å være borte fra de små.. føles så unaturlig etter å gått oppå hverandre hver dag så lenge
Kanskje ikke så lett å sette seg inn i en annens situasjon neiHører jo men tror kke hun klarer å forstå
Det er du som er mamma og du bestemmer. De har fått bestemme over sine barn så det er de ferdig med
Hehe, vi er da vel ikke dumme . Vi kan bare ikke alle være flinke på de samme tingeneFlott, da føler jeg meg litt mindre dum![]()
Men jeg kan ingenting om etterretning og tollregler...Ja du har nok et hav mer peil enn meg på området![]()
Det tar du fort igjenDa tar hun innpå![]()
Veldig rartJa det gjør man... men greier du å kutte det helt ut.. blir det ikke rart å ikke skal inn i det heletatt da?
Det har du sikkert. Lurer på om jeg har fått noen fler innlegg ned til 9..Nå oppdateres listen hvert øyeblikk.
Lurer på om jeg har klatret, lå på 17. plass
Vi er sikkert eksperter på andre ting, ikke sant?!Hehe, vi er da vel ikke dumme . Vi kan bare ikke alle være flinke på de samme tingene![]()
Nei, der slår jeg deg velMen jeg kan ingenting om etterretning og tollregler...
Blir litt travel de neste dagene desverreDet tar du fort igjen
Må ikke lese alt vet duJada, men man faller jo helt ut da![]()
Det har jeg aldri brydd meg med.Det er jo kjekt å gå tur... er bare redd for at hun kun skal sove mens hun er i bevegelse
Du har jo blitt en del av denne verden. Samme som kengu og sara... dere er noen av de jeg husker fra jeg var aktiv som fortsatt er aktiv. Er litt rart å komme tilbake og de som var veldig altiv ikke er like aktiv her lenger :/Veldig rartblitt veldig glad i dere her inne!
Derfor tenker jeg fortsatt![]()
Det er vi garantertVi er sikkert eksperter på andre ting, ikke sant?!![]()
Ja det er nok kun vanenDet har jeg aldri brydd meg med.
De har lært å sove stillestående i bhg uansett. Og hjemme går jeg gjerne