Jeg var på 5, regner med jeg holder meg derNå oppdateres listen hvert øyeblikk.
Lurer på om jeg har klatret, lå på 17. plass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på 5, regner med jeg holder meg derNå oppdateres listen hvert øyeblikk.
Er jeg ikke alltid detInnlegg og tråder, du er effektiv i kveld![]()
Haha, dævver!!Lage dataprogram som får datamaskinen til å gjøre ting.
Klarer litt java og matlab og php men kommer jeg lenger enn klasser og impotere/ekspotere data så står jeg fast
Det er jo kjekt å gå tur... er bare redd for at hun kun skal sove mens hun er i bevegelseHun må jo sove..... så jeg går. Også elsker jeg å gå trilletur da, særlig i fint vær. Og lufter huden i samme slengen
Gleder meg til å se resultatetEr jeg ikke alltid det
Tror jeg venter med øyne og tenner til i morgen
Da er vi 2!Haha, dævver!!
Skjønner ikke en dritt av hva du snakker om!
Ja, og så??Høre jo men hun ser ikke problemet sier det blir nok verre for meg enn for han.
Nei det trenger det ikke.Men det trenger ikke være et problem heller
Kunne vell kanskje gått med på onsdag- fredag siden han får truffet mange 3 menninger pf mange gleder seg.. Det er dobbelt så lenge som han har vært borte fra oss før.. .3 dager er lange ..Hvis du ikke liker det så må du jo si ifra![]()
Ingen av oss har klatret, men jeg har økt avstanden til 1. plass betydeligJeg var på 5, regner med jeg holder meg der
Krysser fingreNå oppdateres listen hvert øyeblikk.
Haha, tror jeg ogsåHihi.. litt kanskje![]()
Ja.. er vondt for mamma hjertet å være borte fra de små.. føles så unaturlig etter å gått oppå hverandre hver dag så lengeSå syntes egentlig en dag er nok.. Men hun er liksom barnevakt når vi skal jobbe. Kjenner jeg nesten angrer på det nå at jeg ikke tok en uke mer ulønnet og så ferie etterpå
Flott, da føler jeg meg litt mindre dumDa er vi 2!![]()
Hmm..Det spiller jo ingen trille!
Så lenge du ikke synes det er greit så kan ingen tvinge deg til det![]()
Ja, hvis ikke hadde jeg måttet sakt oppAkkurat. Bra de tar tak i det
Jo, men når er jeg utdannet innen informatikk (data) også, det er ikke du.Haha, dævver!!
Skjønner ikke en dritt av hva du snakker om!
Nei da, du ligger 36 foran KenguKrysser fingre
Jeg har garantert blitt tatt igjen![]()
Hører jo men tror kke hun klarer å forståJa, og så??
Hun må jo høre på deg og dine følelser...![]()
Ja det gjør man... men greier du å kutte det helt ut.. blir det ikke rart å ikke skal inn i det heletatt da?Jada, men man faller jo helt ut da![]()