Handler til kb sine kompiser jegJeg har handla noen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Handler til kb sine kompiser jegJeg har handla noen![]()
Gikk unna i kveldHei hvor det går![]()
Så syntes egentlig en dag er nok.. Men hun er liksom barnevakt når vi skal jobbe. Kjenner jeg nesten angrer på det nå at jeg ikke tok en uke mer ulønnet og så ferie etterpåDet syns jeg også![]()
Hvis du ikke liker det så må du jo si ifraPå en hytte som blir et par timer unna..
Du gjør det som faller naturlig. Du må bare tenke at du ikke må inn og ikke må lese alt, men det der og daKunne jo prøvd det jaom jeg klarer å skravle lite
![]()
Lage dataprogram som får datamaskinen til å gjøre ting.Programmere hva?![]()
Ah, skjønner.vil egt ha grått jegMen da er det jo lett... her er det lyseblått som de blå skyggene her på bv. Som feks bak bruker navnene våre
NeiMen hun må respektere ditt valg. Når de er så små forstår de ikke at de får se deg igjen litt senere
Det spiller jo ingen trille!Min samboer har ikke problem med det.. Og det er mange som tydeligvis gleder seg.
Høre jo men hun ser ikke problemet sier det blir nok verre for meg enn for han.Og hun vil ikke høre?![]()
Ja jeg ogsåDet blir en flott dag , det er jeg sikker på![]()
Akkurat. Bra de tar tak i detJa, det har jeg ikke tid til, da er mannen på jobb og mini er hjemme
Flinke Musa!Da var alle tråder festet![]()
Det gjør jeg ogsåWohoo, gleder meg)
Innlegg og tråder, du er effektiv i kveldDa var alle tråder festet![]()
Gjør visst detGikk unna i kveld
Hihi.. litt kanskjeHehe, tror du jeg trenger avvenning![]()
Jada, men man faller jo helt ut daDu gjør det som faller naturlig. Du må bare tenke at du ikke må inn og ikke må lese alt, men det der og dada blir det naturlig at man skravker mindre
![]()
Kanskje...Går nok helt fint