Ja gjør det, men går greit detGår fort unna til tider her ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja gjør det, men går greit detGår fort unna til tider her ja![]()
Å det er kjedeligUgg! Tror jeg er allergisk mot hundervar hos venninnen min i går, lekte med hunden hennes, idag våkna jeg opp med røde øyne som klør som ett Helvete
![]()
Det er jo koselig daDet syns mannen også, men hvis vi får flere må nesten de også begynne på A om vi fortsetter sånn![]()
Så snillt av hamKompis av mannen![]()
Håper du føler deg mer opplagt nåEkstra jobbing i dag, å sp jeg som er så trøtt da
Kan ikke planlegge rotfylling til første dagen i ferien da!God morgen jenter
Første dag i ferien, eldste har planleggingsdag på SFO og jeg skal rotfylle en tann![]()
God dagGod morgen!
Nå er gullet levert i Bhg, så jeg sover litt til jeg![]()
Kanskje for godGoood tid for Kengu![]()
Så lenge man har tid såJa gjør det, men går greit det![]()
Prøve å skravle litt etter ei travel helg med null skravlingJobbeOg definitivt skravle!
Du da?
Tja.Finns noen hunder som er allergivennlige også daikke at jeg kan så mye om dette. Syns bare det er rart at jeg kan reagere på noen type hunder.
Litt planer jaJordmor, frisør, fødselsforberedende
Dere da?![]()
Ææh tannlegeGod morgen Camilla
Jeg er hjemme med eldste, vet ikke hva vi skal finne på ennå.. Også skal jeg til tannlege for å rotfylle![]()
Ha ei god vakt på jobbGod dag
Jobb i dag![]()
Goood morgenGod morgen![]()
Veldig. Jm håpet jeg føda snart, så da må jeg vel få klemt inn litt hvileKjedelig med sånne dager.
Jeg ser oitnb, mannen har aldri sett detJa må prøve på det en gang. Akkurat nå ser vi Homeland og Orange is the new black så må bli ferdig med de først![]()
Når er det du har termin igjen?Veldig. Jm håpet jeg føda snart, så da må jeg vel få klemt inn litt hvile![]()
Håper jeg også..Jeg håper du snart kan slappe av litt![]()
Lillemor og jeg skal en tur inn til byen og treffe noen venner. Vurderer om jeg skal busse eller kjøre. Er himla dyrt å parkere i byen![]()
Kurset er fra 12.30-14 30.Litt å fylle dagen med frem til 12 du![]()
Hva gjør du på kurset?