Uff daHar løpt maraton i søvne i natt tror jeg.. bekkenet verker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daHar løpt maraton i søvne i natt tror jeg.. bekkenet verker![]()
Ja det har sikkert forandret seg med årene fra jeg var der sist (sånn 10 år siden).Vi har vært der med dem et par ganger før, det er sånn passe avstand når vi er på Toten på ferie.
Det er en hyggelig park
TakkOi, spennende dag for dere da
Masse lykke til!
Takk for detGod morgenSå deilig med ferie
![]()
Masse lykke til med rotfyllingen!
Tipper hun klarer det uansett jegKommer vel an på hvor mye aktivitet det er også. Sikkert en del som har tatt ferie nå.
Men da blir du ferdig med detTakk for detgleder meg ikke
![]()
JaSå deilig da
Det er jo enda mange dager igjenTipper hun klarer det uansett jeg![]()
Greit å bli ferdig jaMen da blir du ferdig med detVært gjennom det selv og noe litt verre en det
![]()
Goood tid for KenguDet er jo enda mange dager igjen![]()
Eldste var fire første gangen, mellomste fire i fjor, og ja, det er en del. Men slett ikke alt. De koste seg absolutt.Ja det har sikkert forandret seg med årene fra jeg var der sist (sånn 10 år siden).
Greit å være der når dere er på ferie jaMen er det noe for en på 4 år tror du?
OiGreit å bli ferdig ja
Det er femte tanna jeg rotfylles![]()
Godt med sommerferie daGod morgen.
Det er første dag i ferien. Skoleferien.
Eldstemann skal på Sfo, mellomste er jeg ikke sikker på, men vi trenger ikke være noen plass 8.30, de har kjernetid fra hhv 9.30 i bhg og 10 på sfo
Hehe, jepp erfaren rotfyller!OiDreven rotfyller?
Nå fikk jeg litt vondt av deg![]()
Tror jeg har sånn livostin i hus faktiskHeftig gresspollen for tiden.
Men ta det opp med legen og få testet hva det er? Og kjøp øyedråper.
Det kan du gjøre idag, livostin i alle fall fås reseptfritt og er vanligvis førstevalget
Slappe av tenker jegHeisann damerhva skal dere idag da?
Det syns mannen også, men hvis vi får flere må nesten de også begynne på A om vi fortsetter sånnAldri hørt før, men klinger bra med A sitt navn![]()
Finns noen hunder som er allergivennlige også daDa tviler jeg enda mer på at det er hunden egentlig.
Kompis av mannenSå flott da
Hvem har passet? En nabo?![]()
Passer fint detEldste var fire første gangen, mellomste fire i fjor, og ja, det er en del. Men slett ikke alt. De koste seg absolutt.
Evt er sikkert lilleputthammer vel så midt i blinken, der har jeg ikke vært siden jeg selv var lita og ikke likte meg der.