Hvilken matboks har barnet ditt?

Vi har mange ulike, litt mindre plastmatbokser, metall med lille My på, gamle metall matbokser og slik metallmatboks med hank. Hu bruker alle alt etter som Hva hun skal ha.

Men er nå på utkikk etter noen til lillebror, må bare finne noen jeg liker :)
 
Alt fra tupperware til my little pony til slike gjenbrukbare matposene som er å få kjøpt. :)
 
En fra blafre. He klart seg fra august til nå, fått sprekk i lokket. ;)
 
Han som bruker matboks har flest fra bama. Noen av disse som selges på leketøyabutikker etc med tilhørende flaske og et brett som lager ekstra etasje, men lukkemekanismen på de er jo elendig. Søstra har også et par slike (de får dem i gaver) og de brukes til matpakke ut i hagen og sånn. Hun får nok fra bama når hun begynner på skolen. Bhg holder mat så der trenger de ikke
 
Jeg har dilla på matbokser, så har sikkert 20 forskjellige :p og det blir ikke nok...
 
Har hver sin fra sistema så langt. Men har også noen på vei i posten:p
 
Har mye forskjellig, bruker mest firkanta bokser fra sistema ( med tre rom), eller metallkoffert med en mindre boks oppi, eller tupperware.
 
De har SÅ mange. De mest brukte er ulike bentobokser kjøpt på eBay:)
 
En svær kasse med matbokser, litt ikea, litt reklamebokser, litt forskjellig.
 
Storebror har 3 Lego chima-matbokser, og de holder til 4 skiver og et lite kjøleelement.

Frøkna har en legomatboks fra Legoland med navnet sitt på, og en sånn med et ekstra brett som ble nevnt over her.
Men jeg vurderer å bytte ut sistnevnte med en av disse fra Jernia:
1466362285341.jpg

Eller en sånn med frost:
1466362304602.jpg
 
Helt normale plastbokser.
 
Ja, hva skal jeg svare-hvilken har hun ikke? :p og ingen av de blir brukt for hun spiser frokost hjemme
 
Blafre traktor og en stor avlang. Kaptein Sabeltatann og Jake og Sjørøverne plastikk. Metall boks med hund på.
 
En med Ole Brum på, og en rosa en fra Bama.
Han bryr seg ikke om matboksen enda, da han bare er 15mnd gammel. :p

Senere kommer han til å få den han vil, så lenge den har plass til maten og ikke koster en formue, for akkurat det er en kamp jeg ikke ser noen vits i å ta. :p
 
Han bruker matboks fra Sistema. Har to ulike typer og de fungerer veldig bra. Holder godt, tåler en støyt og tas i oppvaskmaskin uten problem. Har kjøpt flere nye nå slik at han får én av dem til oppstarten igjen på skolen :).
 
Back
Topp