Hvilken matboks har barnet ditt?

Han bruker matboks fra Sistema. Har to ulike typer og de fungerer veldig bra. Holder godt, tåler en støyt og tas i oppvaskmaskin uten problem. Har kjøpt flere nye nå slik at han får én av dem til oppstarten igjen på skolen :).
Hvor kjøper du de?
 
Vi har matbokser i alle tenkelige varianter og størrelser. Med fire barn i ulike aldre er det veldig greit med litt å velge i:p
 
De har Lego maboks, helt enkle fra nille til 10 kr, sistema og fra bama. De fra nille og Lego er helt klart mest brukt.
 
Bama, Blafre og den gule fra makrell i tomat-kampanjen (yndlingen) :)
 
Veldig mange forskjellige.
Jeg kjøper de jeg liker der og da
 
Hvor kjøper du de?
Jeg bestilte på nettet. Skal prøve å finne link til nettsiden. Har tidligere kjøpt dem i fysisk butikk, type Til Bords, Jernia og lignende. Sist hadde de imidlertid så dårlig utvalg at jeg måtte bestille i en eller annen nettbutikk til slutt.
 
Har mange. Både reklamematbokser, til dyre merkematbokser..

De gratismatboksene blir brukt mest. Det enkle er ofte det beste:)
 
Bruker mest den fra Blafre som er koffert. Har den plastboksen oppi med rom. Perfekt til yoghurt.
 
Har kjøpt inn yumbox til snuppa skal begynne i barnehagen i august. Prøvd den litt på tur nå, og liker den veldig godt. Har 6 små tette rom, akkurat passe størrelse for min småspiste jente, som liker et godt utvalg. Hun klarer også å åpne den selv
 
Har kjøpt inn yumbox til snuppa skal begynne i barnehagen i august. Prøvd den litt på tur nå, og liker den veldig godt. Har 6 små tette rom, akkurat passe størrelse for min småspiste jente, som liker et godt utvalg. Hun klarer også å åpne den selv

Hvor fikk du bestilt YumBox? Skal ha en så snart jeg klarer å få tak i en.
 
Vi har sistema matboks til guttungen. Har prøvd mye annet tull med bilder osv på, men sistema er virkelig bare mere robuste, ordentlig lukk, inndeling i rom etter behov, kan gå i oppvaskemaskin. Så de holder jeg meg til. Det er tilbud på Tilbords for tiden med 3 for 2 på Sistema, så jeg skal innom der en dag, det er sikkert. :D
 
De har flere, men til barnehagebruk har vi vært mest fornøyd med Goodbyn Bynto. Den er tett, passe stor og lett å rengjøre. Men de er litt for store til skolebruk, så jeg er fremdeles på utkikk etter den perfekte skolematboksen.
 
Hun har fra Kaluza (?)
Han har nettopp fått fra Blafre.
 
Bentobox, en blafre matboks også en ugle matboks fra ebay.
 
Back
Topp