Er vel vanskelig å få medisin som gjør det mindre vondtJa sant det, men av og til så skulle jeg ønske fikk noe som tok smerten vekk med en gang å det har de nok kun på sykehuset.. Har fått smertestillende av legen, men ikke alltid de funker..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel vanskelig å få medisin som gjør det mindre vondtJa sant det, men av og til så skulle jeg ønske fikk noe som tok smerten vekk med en gang å det har de nok kun på sykehuset.. Har fått smertestillende av legen, men ikke alltid de funker..
Yey kommer mrd engangSelvfølgelig, god plass![]()
Ho sov kanskje en halvtime mens jeg trilla. Våkna før vi kom hjem. Aner virkelig ikke hvordan jeg skal få ho til å sove.Så kjedelig![]()
Jeg har endelig avtalt med en venninne å se den. Spurte mannen men han snakket seg bortSå deilig!Det pleier jeg også å gjøre når snuppa her har seg en hvil, men i dag hadde hun kun planer om å sove i 40 min. Så nå skal hun få noe mat så skal hun sove igjen, og da håper jeg hun sover litt lenger for jeg har så mye jeg skulle gjort som jeg egentlig skulle gjøre tidligere, men lå med smerter i 3 timer så fikk ikke gjort noe..
Vi skal faktisk se Conjuring 2, og jeg gruer meg for tror den er verre enn eneren å jeg syns eneren er skummel..
Ja veldig kjedelig.Så kjedelig.
Masse lykke til med operasjonen til høsten
Ja det er det nokEr vel vanskelig å få medisin som gjør det mindre vondt
Du får ta det igjen en annen dagJeg har endelig avtalt med en venninne å se den. Spurte mannen men han snakket seg bort
Shit jeg misunner deg nå ass. Vil også på kino![]()
Det er det jaVaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går.
Da er det vel innafor å ta en liten strikke pause?
Tenker jeg tar og strikker en 2-3 runder før jeg begynner å gjøre klar til å støvsuge og vaske gulvDet er det ja
Her ble det vasket gulv i går så det slipper viTenker jeg tar og strikker en 2-3 runder før jeg begynner å gjøre klar til å støvsuge og vaske gulv
I går bare ryddet jeg, og vasket klær.Her ble det vasket gulv i går så det slipper vi
Helt klart innaforVaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går.
Da er det vel innafor å ta en liten strikke pause?
Flink pikeSkal det![]()
Det høres koselig ut, jeg skulle gjerne hatt energi til å ut å leke .. får håper det blir bedre ila sommerenKommer nettop inn døren nå. Har vært ute i flere timer. Lekt på lekeplassen, vært i skogen, hilst på dyrene m.m.Traff kjentfolk, er jo alltid kjekt
Dere da?
Så skal vi grille senere. Fikse litt ute og mer lek![]()
Hurra, det blir kosYey kommer mrd engang
Høres ut som mi da hun var litaHo sov kanskje en halvtime mens jeg trilla. Våkna før vi kom hjem. Aner virkelig ikke hvordan jeg skal få ho til å sove.
Planer for dagen du da?