Juni - skravletråden

Så deilig! :D Det pleier jeg også å gjøre når snuppa her har seg en hvil, men i dag hadde hun kun planer om å sove i 40 min. Så nå skal hun få noe mat så skal hun sove igjen, og da håper jeg hun sover litt lenger for jeg har så mye jeg skulle gjort som jeg egentlig skulle gjøre tidligere, men lå med smerter i 3 timer så fikk ikke gjort noe..

Vi skal faktisk se Conjuring 2, og jeg gruer meg for tror den er verre enn eneren å jeg syns eneren er skummel..
Jeg har endelig avtalt med en venninne å se den. Spurte mannen men han snakket seg bort :p
Shit jeg misunner deg nå ass. Vil også på kino :(

Vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går.
Da er det vel innafor å ta en liten strikke pause?

Jeg har endelig avtalt med en venninne å se den. Spurte mannen men han snakket seg bort :p
Shit jeg misunner deg nå ass. Vil også på kino :(
Du får ta det igjen en annen dag :-)
Jeg gleder meg til å se den samtidig som jeg gruer meg veldig. :p Sambo så traileren av den å han elsker skrekkfilmer, men denne kom til å være noe av det skumleste han kommer til å se..

Kommer nettop inn døren nå. Har vært ute i flere timer. Lekt på lekeplassen, vært i skogen, hilst på dyrene m.m.:) Traff kjentfolk, er jo alltid kjekt:)
Dere da:)?
Så skal vi grille senere. Fikse litt ute og mer lek;)
Det høres koselig ut, jeg skulle gjerne hatt energi til å ut å leke .. får håper det blir bedre ila sommeren :)
Vi har hatt kino på stua:)

Ho sov kanskje en halvtime mens jeg trilla. Våkna før vi kom hjem. Aner virkelig ikke hvordan jeg skal få ho til å sove.

Planer for dagen du da?
Høres ut som mi da hun var lita :(

Ingen planer. Ikke engang middagsplaner, eller mulig jeg tar meg en tur til mannens besteforeldre med MJ:) mannen er på jobb..

Back
Topp