Jeg har også detJepp, hatt den før![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også detJepp, hatt den før![]()
Da kan jeg ikke hjelpe deg. Den liker jeg ikkeDen med vannmelon
Haha... dinosaurtoooogeee.. fikk sangen på hjernen nå. Hun synes den er morsom men vet ikke at den er på pc ennåHer er det dinosaur toget som går på repeat for tiden.. går igjennom hele serien for 3 gang nå
Å jeg liker dereÅ det liker vi
Det er braSnart oppe i 100 nå
Den boken har jeg lestVis vedlegget 182960
Plutselig fikk jeg for meg at jeg ville prøve å lese en bok, jeg som hater bøker. Nå sitter jeg her da, spiser sjokolade, drikker cola og leser ei bok jeg kjøpte i dag på tilbud
Håper dere har hatt en fin dag og kveld! Nå skal jeg fortsette å lese litt før jeg stuper i seng :-D
Tror jeg også begynner å nærme meg derSnart oppe i 100 nå
Flink et duJa noen må jo like denå har jeg passert 11000 her...
![]()
Gi det en sjanse. Det å lese bøker er flottVis vedlegget 182960
Plutselig fikk jeg for meg at jeg ville prøve å lese en bok, jeg som hater bøker. Nå sitter jeg her da, spiser sjokolade, drikker cola og leser ei bok jeg kjøpte i dag på tilbud![]()
Håper dere har hatt en fin dag og kveld! Nå skal jeg fortsette å lese litt før jeg stuper i seng :-D
Ja var litt iverraskendeOgså er klokken så mye
Det ble veldig fintGodt dere koste dere
Trist men spennende. En helt annen epoke venterVeldig koseligelever, foreldre og lærere gråt like mye
Hold det sånn!Haha... dinosaurtoooogeee.. fikk sangen på hjernen nå. Hun synes den er morsom men vet ikke at den er på pc ennå![]()
Kan invitere deg likevelDa kan jeg ikke hjelpe deg. Den liker jeg ikke
Samme som kengu leserVis vedlegget 182960
Plutselig fikk jeg for meg at jeg ville prøve å lese en bok, jeg som hater bøker. Nå sitter jeg her da, spiser sjokolade, drikker cola og leser ei bok jeg kjøpte i dag på tilbud![]()
Sjokkerende mnd for bv. Full fart i flere dager i begynnelsen av mnd og nå full fart kl 2330 på en fredagJa var litt iverraskende
Hører tv begge 2Min ser tv jeg hører tv![]()
Bra på en kveld detDet er bra
Ja, ansvar for egen læring blir en ny ting.Trist men spennende. En helt annen epoke venter![]()
Bra skravlet i kveldTror jeg også begynner å nærme meg der