Så koseligKvelden ble brukt på avslutning for 16 åringen, veldig koselig og verdig avslutning på 10 års skolegang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligKvelden ble brukt på avslutning for 16 åringen, veldig koselig og verdig avslutning på 10 års skolegang![]()
God natt og sov godt. Blir ikke så lenge igjen her heller. Skal se ferdig filmenDa var det kvelden her. God natt![]()
Ja ble det nå på sluttebJa, ganske mye til å være fredag syns jeg
Det klarer viJa... kan vi finne noen som kan drikke breezen din![]()
Den med vannmelonHaha, hvilken smak?
slett ikke, jeg har ikke brukt sokker engang på lenge, LUE er liksom ikke det jeg tenkte på når jeg tok ei jakke over t-skjorta og stakk de sokkeløse beina i luftige skoDa er det bare å huske det til neste år ja
Vil si det er en naturlig ting å ikke tenke på i juni![]()
Den fargen er finMørk blå![]()
Her er det dinosaur toget som går på repeat for tiden.. går igjennom hele serien for 3 gang nåSamme herhun er veldig glad i daniel tiger og lille havfruen
Å det liker viTakk snuppa ♡ dere får meg jo til å returnere Hele tiden
Bra start daFått noen innlegg i kveld da![]()
Jepp, hatt den førDen fargen er fin
Snart oppe i 100 nåJa, merker det
Min ser tv jeg hører tvJa... kjedelig å sitte hjemme uten å prate så mye.. mannen sitter på pcen og jobber
Ja noen må jo like deDet klarer vi
Godt dere koste dereKvelden ble brukt på avslutning for 16 åringen, veldig koselig og verdig avslutning på 10 års skolegang![]()
Sov godtDa var det kvelden her. God natt![]()
God natt søte duDa var det kvelden her. God natt![]()
Veldig koseligSå koselig![]()
Også er klokken så myeJa ble det nå på slutteb