Har de andre dratt på konserten nå? Hvilken konsert er det de skal på?God kveld. Sitter på hotellrommet alene i Sverige (småen sover)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de andre dratt på konserten nå? Hvilken konsert er det de skal på?God kveld. Sitter på hotellrommet alene i Sverige (småen sover)
Sitter å ser afv og barna er stelt og klare for sengen.Mannen er hjemme og holder på å legge frøkna, og jeg sitter og planlegger maten i kveld og blogger
Hva holder dere på med?
Barna har sovnet for kvelden. Storesøster og jeg hadde middag kl 16.Så du skal ha mat men ikke dem![]()
Ser afv og venter på at ungene skal legge segHar gjør dere på ?![]()
Ja det er lenge uten søvn! Mini var våken fra 08.30 til ca 12.45, da sovna hun tilslutt! Og da var hun skikkelig suttrete og grinete og ville ingenting. Da sov hun en time å det er den eneste hvilen hun har hatt i dag, og hun pleier å ha to hun og. Sovna fort i kveld daSamme herjenta tok ingen lur nr to så hun var våken syv timer i strekk:O hun sovna når flaska slapp munnen :O
Av egen erfaring tipper jeg 10 minutterDe yngste hentet.
Alle barna er foret.
Mini har fått medisin
De eldste har fått is
De yngste ser på Timmy tid
Eldste sitter på Mac'en
Hvor lenger får jeg slappe av tror dere?
Ble vel mer 5Av egen erfaring tipper jeg 10 minutter![]()
Travel start på ferienOj det var mye
Så bra daHar i grunn det
Ja. De skal på iron maiden konsertHar de andre dratt på konserten nå? Hvilken konsert er det de skal på?
Hvor var han?Må vel hente hjem kb snart
Når er normal leggetid?Ser afv og venter på at ungene skal legge seg
Stoler på postenOoh, takk for det, får håpe den ikke forsvinner i posten![]()
![]()
Tenkte i bursdagsgaveGidder ikke gi penger hver gang vi møtesjenta er bare 2 år
![]()
Hvor er mannen?God kveld. Sitter på hotellrommet alene i Sverige (småen sover)
På iron maiden konsert.Hvor er mannen?![]()
Det er noe annetTenkte i bursdagsgave![]()
Min likte aldri DuploJa. Og masse duplo som hun skal få i bursdagsgave snart![]()
Ryddet litt på rommet til kb og gjort klart til overnattingMannen er hjemme og holder på å legge frøkna, og jeg sitter og planlegger maten i kveld og blogger
Hva holder dere på med?