God ettermiddag fra NordbyenGod morgen fra jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ville jeg gitt gavekort eller pengerBlir så frustrert av den teite svigerinna mi. Ingenting av det vi kjøper til datteren er bra nok. Uansett hvilken str eller merke vi kjøper i klær så blir det feil. Alt skal byttes. Samme i jula og samme til bursdager. Har aldri møtt ei så utakknemlig dame!
Oj det var myeDeilig med helg
Her er det ikke mindre enn 5 bursdager denne helgen![]()
Det er vel ikke så ille neiMindre.
Har U på fanget nå, men det er egentlig ganske koselig
Har i grunn detGod ettermiddag snuppa
Hatt en fin dag?
God kveldGod morgen damerhva har dere gjort i dag? Her er det fult opp med "baby"kos...
![]()
Kjedelig værDa var kb hjemme igjen , det pøsregner ute så blir nok innedag
ÆsjSå langt har de ikke tatt feil![]()
Yes det er detKjedelig vær![]()
Ja og når jeg først kommer på å sjekke så er det vært oppi over 1000 innlegg på det meste (hvis jeg har vært ekstra glemsk)Vanskelig å følge med da
Samme her. Glemmer meg bort og plutselig har det gått en dag eller flere timer.Får heller ikke opp.. derfor jeg er så treg![]()
Nei er ikle det:/Nei er ikke gøy å kjøpe da
Hakkebøff, det er sommerferieminner fra Danmark for megVet ikke, trodde han skulle ha vært hjemme nå.
Hakkebøff med coleslaw
Er det på fredagerHakkebøff, det er sommerferieminner fra Danmark for megblir det sen middag etter at barna er lagt?
Fort gjort det jaMamma endte opp med å kjøpe leke til jenta mi![]()
Nå spiser jeg og mini middag. Etterpå blir det et lite bad også skal han legge segHar koset med mini hele dagen. Vært på butikken en tur,å nå har jeg hentet storesøster... enn du?
Pusse vinduer og vaske/rydde gutterommet. Ble gjort til sluttHva skulle du ha fått gjort![]()
Æsjsender litt sol herfra!