Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Kommer jo an på hvor man er daKan jo gjøre noe mens seere venter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer jo an på hvor man er daKan jo gjøre noe mens seere venter
Var nødvendigSov lenge da![]()
Høres ut som en bra helgResten av familien skal på iron maiden, mens jeg og småen er på hotellet. Liseberg i morgen + bursdag feiring og hjem søndag
Så deiligHjemme alene gitt
Var ikke dere på hotellet?Kommer jo an på hvor man er da![]()
Neida er kjedelig detSå deilig![]()
Vanskelig å følge med daÅååh når jeg ikke får opp varsler er jeg så dårlig til å sjekke
Frøkna og jeg er hjemme alene i morra :/ så håper noen har tid til å skravle.Prøver på det. Blir lite i helgene på meg, så da får vi se hva det holder til.
Håper på en bedre natt for dereVar nødvendigspent på denne natten. Ho har sovet en time til sammen i dag.
Litt mye på kort tidHøres ut som en bra helgkos deg masse!
Er ofte sånn med helger. :/ ikke stress for mye da.Litt mye på kort tidmen blir nok kjekt
takk
![]()
Man kan ofte legge fra seg bagasje og komme igjen, men her var det lite rundt hotelletVar ikke dere på hotellet?
Hadde først lyst å holde meg hjemme xDEr ofte sånn med helger. :/ ikke stress for mye da.
Ah kjiptMan kan ofte legge fra seg bagasje og komme igjen, men her var det lite rundt hotellet
Det gjør vi også. Sier ihvertfall takk når ungene får noe.Så frekt:/ her brukes det uansett om jeg liker det eller ikke. De andre har jo lagt tid og omtanke i gaven... selvfølgelig skal vi bruke det![]()
Gubben kjøpte på salg sist bare fordi hun ikke skulle bytteEr det mulig?
Her bytter jeg kun om det er for lite! Ellers får hun bruke det hun får og snuppa elsker som regel alt
Hadde garantert kjøpt ting som ikke kan byttes!!!
Nei er ikke gøy å kjøpe daEi venninne av søstra mi er helt lik! Man mister helt lysta å kjøpe noe eller være snill mot sånne![]()
Sier meg enig i det!Arbeidslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne!
Hvorfor ombestemte du deg? Kan jo bli gøy selvom det er mye som skjerHadde først lyst å holde meg hjemme xD