Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det heldigvis bare overskyetDa var kb hjemme igjen , det pøsregner ute så blir nok innedag
Du får skravla påVar ikke langt ned til den bak meg. Litt lengre til plass 20.
Qhøres fryktelig slitsomt ut.Blir så frustrert av den teite svigerinna mi. Ingenting av det vi kjøper til datteren er bra nok. Uansett hvilken str eller merke vi kjøper i klær så blir det feil. Alt skal byttes. Samme i jula og samme til bursdager. Har aldri møtt ei så utakknemlig dame!
Det var veldig godtGodt med litt søvn
Meldt regn her også, men han tillegg sett noe enda.Da var kb hjemme igjen , det pøsregner ute så blir nok innedag
Meldt torden herMeldt regn her også, men han tillegg sett noe enda.
Det vil jeg tro du gjordeDet var veldig godtjeg trengte det.
Nei men si fra hva du synesJeg ser saving hope første episode. Noen som. Har sett det ?
Innedag er ok innimellom det også,Da var kb hjemme igjen , det pøsregner ute så blir nok innedag
Regner ikke på mi side av fjordenMeldt regn her også, men han tillegg sett noe enda.
Ja. Ødelegger hele morgenrutinen fordi jeg ikke orker stå opp sju. Så da forskyves alle måltider med 1.5 timeÅåh det var lenge![]()
Så braIgår gikk det fint![]()
Hehe så braHer skjønner man det meste![]()
Her og. Har satt på ei maskin da.Arbeidslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne!
Kan høre med hun venninnen min også saEbay har garantert![]()
Ikke her heller, men det er meldt regnRegner ikke på mi side av fjorden![]()