Hvor ofte ammer dere nå?

Mariatrond

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Etter tenna kom vil ikke lillemor amme what so ever på dagtid. Ammer kun tidlig morgen og etter kveldsgrøten. Spiser ikke særlig middag enda og får derfor 3 grøtmåltider. Også fordi det er melk i grøten...

Mme brekker hu seg av...

Ammer rundt hver 2-3 time på dagen, rundt 1-2 timen om natten.
Men må som oftest ligge i senga og amme, for han skal opp og se om vi sitter i stuen så det er en umulig oppgave

Ammer ca kl 8, 12, 16 og før legging kl 20. Alt fra 1-3 ganger på natten.

Min får i tillegg to grøtmåltider og litt grønnsaker til middag:)

Etter tenna kom vil ikke lillemor amme what so ever på dagtid. Ammer kun tidlig morgen og etter kveldsgrøten. Spiser ikke særlig middag enda og får derfor 3 grøtmåltider. Også fordi det er melk i grøten...

Mme brekker hu seg av...
Har du prøvd forskjellig MME?

Ammer ca hver 3.time - i tillegg til grøt, fruktmos og litt middag. Har et lite matvrak :)

Har du prøvd forskjellig MME?

Ja vil bare ha vann eller pupp. Spiser stoooore posjoner grøt heldigvis da.. Helt vilt gla i mat :D brødskive og annen snadder også:)

Ja vil bare ha vann eller pupp. Spiser stoooore posjoner grøt heldigvis da.. Helt vilt gla i mat :D brødskive og annen snadder også:)
Det er ihvertfall bra da. Men er jo litt synd at hun ikke vil ammes :/

Ammer 1-3 ganger mellom 19-07, resten av døgnet går det i mme og grøt/brød/frukt/grønt osv. Hun er helt umulig å amme på dagtid + at jeg knapt har noe melk igjen. Like greit tenker jeg nå, dette finner de ut av selv :) helsesøsteren sa i alle fall det til meg - trenger ikke morsmelka lenger med det kostholdet hun har :) så jeg styrer ikke noe for å amme mer. Prøver som regel å tilby pupp en gang eller to ila dagen, men blir bare tull. Biter gjør hun også :p

Ammer 1-3 ganger mellom 19-07, resten av døgnet går det i mme og grøt/brød/frukt/grønt osv. Hun er helt umulig å amme på dagtid + at jeg knapt har noe melk igjen. Like greit tenker jeg nå, dette finner de ut av selv :) helsesøsteren sa i alle fall det til meg - trenger ikke morsmelka lenger med det kostholdet hun har :) så jeg styrer ikke noe for å amme mer. Prøver som regel å tilby pupp en gang eller to ila dagen, men blir bare tull. Biter gjør hun også :p

Oi så godt å lese! Takk :)

Men må som oftest ligge i senga og amme, for han skal opp og se om vi sitter i stuen så det er en umulig oppgave
Akkurat samme her :) Må ofte sette meg på eget rom med henne, fordi hun blir ufokusert

Vi ammer mye fortsatt. Må ammes liggende på soverommet, ellers blir han så distrahert av andre ting. Han får grøt morgen og kveld og ammer ellers :-)

Ganske likt som her, helt umulig når andre er i rommet, og hun skal ha vært uten mat i mange timer før jeg kan amme sittende.

Back
Topp