Ååh bilde av stoffet?Da her jeg vært innom stoff&stil og kjøpt matchene stoff til sengesettet til storesøster og lillebrorDette blir gøy
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh bilde av stoffet?Da her jeg vært innom stoff&stil og kjøpt matchene stoff til sengesettet til storesøster og lillebrorDette blir gøy
![]()
Mamma endte opp med å kjøpe leke til jenta miBle det noe handel?
Nå har jeg pusset vinduer. Straks støvsuge litt nå![]()
Bebis kommer snart skal du seNei, vi det kan godt holde seg unna
Jeg er sliten og klar for bebis på utsiden![]()
Klokka ni ble klokka. Men ho var klar for å stå opp før megBår stod dere opp da?
Men de son kjøper gaver som er feil tenkte jeg påHehe. Klær i hvitt og svart kjøper hun. Men ingen farger slik sett
Du får kose degBlir det.
Har koset med mini hele dagen. Vært på butikken en tur,å nå har jeg hentet storesøster... enn du?Hva driver du på med?![]()
Ja.. uansett..Bruker du det uansett hvordan det ser ut?
Ja er detGreit med innedag da
Sov lenge daKlokka ni ble klokka. Men ho var klar for å stå opp før meg![]()
Okai da såJa.. uansett..hvertfall 1 gang
Ååh. Vel søstra mi kjøpte noen fine blå bodyer og bukse til gutten hennes. De ble bytta eller aldri bruktMen de son kjøper gaver som er feil tenkte jeg på![]()
Så spennendeGod formiddagHer er jeg på jobb
Skal på 3D etterpå
![]()
Så deilig med koooos <3 kos deg videre med det!
Tusen takkDu får kose deg
Tror det blir regn her også etter hvertDa var kb hjemme igjen , det pøsregner ute så blir nok innedag
He he vil absolutt ikke ha noen farger daÅåh. Vel søstra mi kjøpte noen fine blå bodyer og bukse til gutten hennes. De ble bytta eller aldri brukt
Nei det er santHe he vil absolutt ikke ha noen farger da
Greit med litt regnTror det blir regn her også etter hvert
Nei. Har ikke hørt om serienJeg ser saving hope første episode. Noen som. Har sett det ?