Ja hun hadde vist ikke snakket om annet i bhg i gårGleder jenta seg?
Så trist at du har mistet tidligere![]()
Ja mistet i uke 22 i februar i fjor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hun hadde vist ikke snakket om annet i bhg i gårGleder jenta seg?
Så trist at du har mistet tidligere![]()
Jada vi hadde ei god nattFått sove no mer i natt da?
Hehe, nei hun kjøpte den et sted, men aner ikke hvor :s Men Ebay har sikkert garantert en slik bokLaga hun bare boka selv eller?![]()
Hvor skal han?ÅjaNå skal vi kjøre sambo til flyplassen også jeg med meg snuppa til kjøpesenteret etterpå
![]()
Ja, får håpe det! Må jo bare stå på og jobbe sammen med de ansatte i bhgJa, så får vi håpe det fungerer i praksis![]()
God lunsjDa var det lunsj... Snakkes om ikke så lenge![]()
God formiddagGod formiddag![]()
Ei venninne av søstra mi er helt lik! Man mister helt lysta å kjøpe noe eller være snill mot sånneBlir så frustrert av den teite svigerinna mi. Ingenting av det vi kjøper til datteren er bra nok. Uansett hvilken str eller merke vi kjøper i klær så blir det feil. Alt skal byttes. Samme i jula og samme til bursdager. Har aldri møtt ei så utakknemlig dame!
Ikke så mye hittil idag. Skal på senter med snuppa snart.God morgen damerhva har dere gjort i dag? Her er det fult opp med "baby"kos...
![]()
Så bra! Her var ho lys våken fra 02:00-04:00. *gjesp*Jada vi hadde ei god natt![]()
Men hva kjøpes feil? Har dere forskjellig smak eller er det bare at det er feil uansettEi venninne av søstra mi er helt lik! Man mister helt lysta å kjøpe noe eller være snill mot sånne![]()
Hva gjør du i dagGod formiddag![]()
Får prøve så godt jeg kanHe he da er det bare å skravle
Ja. 7-15. Så skal jeg ut med venninnerJobber du i morgen?
Fin den da
God formiddagGod morgen damerhva har dere gjort i dag? Her er det fult opp med "baby"kos...
![]()
Så godt dere takler det fintJa hun hadde vist ikke snakket om annet i bhg i går![]()
Ja mistet i uke 22 i februar i fjorMen vi har det veldig bra nå
Snakker mye om det jeg og mannen når jeg tanker på det
Og det hjelper sånn på.. Pluss at jeg har fått snakket en del i forumet her også
![]()
Du klarr deg braFår prøve så godt jeg kan![]()